HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
Inaktiv period... EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
Inaktiv period... Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
Inaktiv period... Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Inaktiv period... Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
Inaktiv period... Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Inaktiv period... Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
Inaktiv period... Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Inaktiv period... Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Inaktiv period... Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 3 gäster.

Ronia

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Inaktiv period... Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Inaktiv period... Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Inaktiv period...

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Malvado
Sad boys club
Malvado

Spelas av : Merran

Inaktiv period... Empty
InläggRubrik: Inaktiv period...   Inaktiv period... Emptylör 03 dec 2016, 20:57

Hej alla glada!

Jag har varit väldigt inaktiv det senaste, och jag kände att det var hög tid att jag skrev lite om det och gav en liten förklaring.
Som flera redan vet så läser jag på högskolan, vilket bara det kräver en hel del tid emellanåt. Just nu är jag inne i en väldigt stressig period där jag inte mår så bra som jag borde. Känner själv att jag aldrig riktigt kan slappna av och hur jag hela tiden är orolig i själen typ. Detta beror på att jag för tillfället läser matematik, som aldrig har varit mitt starka ämne. Ovanpå detta så går jag på en pissdålig skola med efterblivna lärare. Ligger efter med två tentor i matematiken. En muntlig och en skriftlig, där jag ska göra den tredje omtentan för båda (för att lärarna är helt j*vla efterblivna, men då jag är student/elev så har jag ingen talan och min röst är ingenting värd). Så detta gör mig enormt orolig inombords vilket resulterat i att Numoori lagts lite på hyllan.
Jag ber om ursäkt för detta, men jag kan inte förmå mig att svara på roll och vara aktiv, för det orkar jag helt enkelt bara inte. Jag är ju dock inne nästan varje dag ändå, men då bara klickar jag runt på sidan på måfå, kanske läser något roll eller gör något lättare moderator-arbete om det behövs. Mer än så blir det inte.

Min inaktivitet påverkar först och främst Aisu, Leviathan, Hecate, Midas, Uriko och Delta. Detta då de är de karaktärer som påverkar andras tidslinjer en del.

Så, för att underlätta;
Midas - Letar efter Malvado ensam.
Uriko - På Draugais revir. Får pp:as milt av flockmedlemmar.
Leviathan - samma som för Uriko.
Delta - På IA's revir. Får pp:as milt av flockmedlemmar.
Aisu - På resa med Åskvilja. Aisu är den enda karaktären som jag kommer försöka hålla lite aktiv då hon och Vilja letar efter Fiero. Aisu får pp:as av Lin/Åskvilja i rollspel om det behövs.

Sleazoid
Moderator | Flockledare
Sleazoid

Spelas av : Zara

Inaktiv period... Empty
InläggRubrik: Sv: Inaktiv period...   Inaktiv period... Emptylör 03 dec 2016, 22:17

Åh, vet hur det känns med urusla lärare, speciellt i ämnen som man har svårt för. Matte för min del också. Stress kan verkligen ställa till det. Kämpa på Emelie <3

Numoori finns kvar när hur har ork för det igen, och vi finns ju alltid på skype om du vill prata eller så c:

Inaktiv period...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: