HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorKartaLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Inte vet jag
Idag på 10:52 av Ronia

» Strimmor av hopp [P]
Idag på 01:15 av Culpa

» How the tables have turned [Corson]
Igår på 18:05 av Corson

» Vindarna av vinter [Exopuss]
Igår på 15:22 av Malphas

» Sammanträffande [Malphas]
Igår på 14:59 av Aurora

» Slemmigt [Tezuka]
Igår på 14:26 av Zaron

» Fågelsång
Igår på 10:42 av Lazuli

» Sökandet efter frid
Igår på 03:46 av Niara

» Längre än för alltid [Niara]
Igår på 03:36 av Niara

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 5 gäster.

Kione

Flest användare online samtidigt: 70, den tor 09 feb 2017, 21:30
Chatt
Platsuppdateringar! Uppdaterad karta
tor 14 sep 2017, 02:15 av Mivria
Hej go nissar!  :rawr:

Kartan har fått en uppdatering. Om ni går in på kartsidan kommer ni märka att det nu finns två kartor för att underlätta, då en enda karta med allt började bli för plottrigt. Den ena visar de vanliga geografiska områden, och den andra visar mer specifika platser och knytpunkter, samt vandringsleder som binder samman dessa. 

Ni kan se de uppdaterade kartorna HÄR!

Detta är bara ett påbörjat …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!
sön 19 feb 2017, 14:32 av Sleazoid
Jag och MP har tagit på oss ett projekt nu som kommer underlätta för oss alla att se vilka spelare som spelar vilka karaktärer. När vi är klara kommer spelarnamnen att visas på medlemslistan så att man slipper klicka sig in på varje karaktär och scrolla ner för att se vem som spelar denne. Vi har detta system på Endea och gillar det men har hittills undvikit att införa det på Numoori för att vi manuellt måste sitta och …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 6
Affiliates

Sök

Visa resultat som:

Rechercher Avancerad sökning

Dela | 

Pärlemo [Törne]

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Törne

Spelas av : Bellzpellz

InläggRubrik: Sv: Pärlemo [Törne]   mån 19 sep 2016, 21:51

Han flinar lätt.
"Jag tog det inte som ohövlighet". Svarar han. Han vet själv hur det kan vara när man vill något så högt att det tar upp hela ens tid... Eller det kanske han inte vet. Allt han någonsin velat är att se sin familj igen, bemästra sina krafter, och finna en gemenskap där han kan leva tillsammans med vargar som betyder mycket för honom. Får han leva det goda livet på så sätt så är det inget mer han önskar. I alla fall inte nu.
"Att önska lycka till är kanske aningen nedvärderande men jag hoppas du förstår mig i alla fall". Lägger han till med ännu ett lätt skratt.
Till överst på sidan Gå ner
Fenris

Spelas av : Embla

InläggRubrik: Sv: Pärlemo [Törne]   mån 19 sep 2016, 21:59

Han log emot hanen.
"Jag förstår."
Sade han kort med en lugn stämma. Törne skulle inte följa honom idag, och kanske inte förrän den dagen då följa inte längre var ett verb som fanns i nordspråket. Men trotts den lätta besvikelsen över att ha förlorat en eventuellt bundsförvant så kände han inte för att smaka den rovets kött. Kanske hade hjortköttet dugt som substitut. Kanske hade han helt enkelt spenderat för mycket tid med denna varg för att ha samvete att äta upp honom. Han flinade åt tanken.
"Jag är tacksam för maten, det var snällt av dig att dela med dig av din lyckade jakt.."
Det var tydligt att det snart var tid för ett avsked.
Törne

InläggRubrik: Sv: Pärlemo [Törne]   mån 19 sep 2016, 22:04

Törne reser sig till sittande.
"Någon gång får du berätta hur det går. Om jag inte kan se förändringarna själv". Svarar han.
"Jag är förmodligen ingen som du vill ha vid din sida. Jag är rätt nöjd med livet som det är ändå. Jag har heller inga krafter att bidra med. Men det vore intressant att se din vision i denna tid". Lägger han till med ett vänligt leende.
"Det har varit väldigt trevligt med ditt sällskap, Fenris". Törne reser sig upp. Själv vill han gärna vandra vidare igen. Han blir väldigt lätt rastlös.
Fenris

Spelas av : Embla

InläggRubrik: Sv: Pärlemo [Törne]   mån 19 sep 2016, 22:08

Leendet låg kvar på läpparna.
"Då återstår det bara för dig att vänta och se, och kanske anpassa dig när tiden är kommen."
Sade han och tog nästa steget i deras avsked genom att resa på sig och åter låta blicken vandra mot fjärran.
"På återseende Törne"
Sade han lugnt och gav hanen en lätt nickning som avsked, sedan började han gå bortåt tillbaka mot Ken-yak.
Törne

InläggRubrik: Sv: Pärlemo [Törne]   mån 19 sep 2016, 22:10

Törne nickar glatt och med en svansviftning så vänder även han om och börjar lämna platsen. Hans tassar styr honom dock åt Kaiwood istället för åt Ken-Yak.

[AVSLUTAT]
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Pärlemo [Törne]   

Pärlemo [Törne]
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: IC: N U M O O R I ::: :: Numoorislätten-
Hoppa till: