Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 17 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 17 gäster. :: 2 Botar

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Tack för allt ♥ Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Tack för allt ♥ Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Tack för allt ♥

Gå ner 
+6
Fiero
Dimitrij
Tezuka
Mivria
Sleazoid
Damon
10 posters
FörfattareMeddelande
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Tack för allt ♥    mån 12 sep 2016, 23:03

Hallå alla Numoorianer!

Jag vet inte alls hur jag ska börja den här tråden, men en sak som jag är säker på är att jag inte ska fortsätta dra ut på det hela.
Jag hittade till Numoori 2006 då Hoggy lades ner, jag återskapade min karaktär Fatima här men började inte bli aktiv först 2008-2009. Redan tidigt 2010 blev jag tillfrågad att bli en i crewgänget tillsammans med Mivria, Weed, Kyoko och Nevada. Under denna period var det endast jag, Miv och Weed som var aktiva - och vi formade Numoori något enormt. Fler områden, kartor, fler aktiva flockar, mängder med raser, ny design till Jinity lite då och då. Vi satt uppe sena kvällar och diskuterade vad som skulle hända härnäst, vi till och med dygna för att vi inte kunde släppa vissa rollspel! 
Det var fantastiskt, helt magiskt.
Med tiden så blev tre av fem adminer inaktiva, så till slut var det bara jag och Mivria kvar. Men inga problem, vi klarade av Numoori galant - även när det var som mest aktivt. Visst, vi blev gamla och slöa, därför slet vi in lite mods för att hålla Numoori vid liv. MP, Zara och Emelie.
Numoori flyttade till swedishforum, kartan uppdaterades, ännu fler områden kom på plats, raserna kom till liv med hjälp av bilder och Numoori bara växte och växte - efter alla dessa år, så lever Numoori andan kvar. Jag minns när vi en natt fick en spontan idé att sabotera hela numoori med ett chaos, vilket vi skrev ihop under en natt och publicerade nästa dag, haha!
Vi har inte bara rollspelat 24/7, utan vi har byggt upp en gemenskap tillsammans. Vilket är helt fantastiskt ♥

Därför tackar jag nu för mig och alla mina år här på Numoori tillsammans med er. Det är dags att lämna över min roll till någon annan så att Numoori kan fortsätta formas - jag har inte mycket kvar att ge.
På senare tid har det blivit svårt för mig att kommunicera med det andra i crew, eller någon alls från Numoori då min skype vägrar fungera. Utan kommunikation så kommer man inte långt, och peppen för rollspel tynar sakta bort med inspirationen. Jag har inte alls vart aktiv eller kunnat hjälpa till så som jag gjorde förr. Det känns som om min status som admin står kvar "bara för att".
Nej, nu avsäger jag mig den rollen. Det känns lite sorgligt och ledsamt, speciellt nu när man ser tillbaka på alla år och förvandlingar vi tillsammans gjort med Numoori - men nu får någon annan chansen att vara med och utveckla denna fantastiska sida.


-
Jag har ännu inte bestämt hur jag ska gå tillväga med mina karaktärer eller flockar ännu. Antingen lämnar jag Numoori helt och hållet, eller bara min adminroll. Troligen kommer jag försöka avsluta så många roll jag kan, låta allt tyna lite långsamt så att det inte bara tjofs-korv-borta.
Men vi får se, i vilket fall som helst kommer den informationen ut officiellt sooner or later.

Tack ännu en gång ♥ ♥


/Mikkis
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    mån 12 sep 2016, 23:12

Massor av kärlek till dig Mikkis <3
Alla nostalgiska minnen, sena nätter och allting genom åren. Finns allt för mycket för att sammanfatta på ett bra sätt, men kan säga så mycket som att det har varit underbart att rolla med dig, prata med dig och på senare år också ''arbeta'' tillsammans.

Om det är vad som känns rätt för dig att lämna så respekterar jag ditt beslut om än du kommer vara väldigt saknad. Jag kommer åtminstone alltid att klassa dig som en vän c: <3

Finns så mycket mer att säga, men är tyvärr lite för trött just nu för att formulera mig ordentligt.
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    mån 12 sep 2016, 23:19

Med gråten i halsen så kan jag inte nog tacka för den här tiden vi haft tillsammans som admins, det har varit en Fantastisk tid och era av mitt liv, och känner verkligen att jag fått komma nära dig som människa, och att oavsett så kommer jag ha kvar dig som en vän för livet. Tack för alla åren och med allt du har bidragit. DU ÄR REDAN SAKNAD. <3

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Tezuka
Tezuka 
 

Spelas av : Punkis


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    mån 12 sep 2016, 23:33

Kommer sakna dig jättemycket <3
Dimitrij
Dimitrij 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    mån 12 sep 2016, 23:42

Herrejisses. Alla kramar som går att uppbringa till dig Mikkis!
Du har funnits där som admin under hela min tid här på Numoori. Jag ska erkänna att när jag kom till sidan från första början så var alla admins lite läskiga för den lilla nybörjaren jag var, men det gick snabbt över, och du har varit en del i den fantastiska community som Numoori har blivit, och en trevlig fläck jag är glad att jag fått chansen att arbeta med under de senaste åren! Det kommer kännas konstigt och tomt utan dig här. Kommer sakna dig </3

Det har varit kul att få dela den här tiden med dig och se sidan växa till vad den är idag <3

Jag önskar dig all lycka i vad du än väljer att göra! Om du väljer att sluta helt eller att stanna som medlem, och allt utanför Numoori! Tack du, så himla himla mycket!

Puss på dig!
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    tis 13 sep 2016, 08:45

Men åh mikkis  <3
Jag hoppas du kommer finnas kvar på något litet hörn för jag vet inte hur numoori skulle vara utan dig, du har varit med så länge! Jag minns den första numooriträffen på gröna lund då du, jag o freja o thea levde livet! :'( 

Du har verkligen bidragit till den här sidan, och vi har haft så många nätter av dygnaned och flum! Jag minns på jinity-tiden när du o jag htmlade sönder sidan så att logga ändrades och vissa sidor började spela leben ist leben :'D 

Tusen kramar <3 <3 <3
Grendel
Grendel 
(ง'̀-'́)ง 

Spelas av : Älg


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    tis 13 sep 2016, 13:09

PUSS PÅ DIG MIKKIS, DIN LILLA DAMMPRUTT <3 Kommer kännas fett med knas att du en dag försvinner då du varit här hela min Numoori-tid, men vafan. Hittar dig alltid på Discord om det skulle vara något <3
Tramptass
Tramptass 
Död 

Spelas av : Tafs | Död


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    tis 13 sep 2016, 19:51

men ååh Numoori blir inte samma sak utan dig.

Massvis med tack själv, niklas mikkis bajs <3
Tack för de här åren och allt jobb du har lagt ner på den här fantastiska sidan!

Hoppas du kikar in och kollar läget ibland <3
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    ons 14 sep 2016, 12:08

Det gör lite ont i hjärtat att läsa det du skriver Mikkis, men jag förstår dig. Det är bara det att du varit en del av Numoori och av adminerna så länge nu. Det känns riktigt vemodigt att du känner så som du gör, men du ska veta att vi stöttar dig oavsett ♥
Frenja
Frenja 
Utvandrad 

Spelas av : Jenn | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Tack för allt ♥    ons 14 sep 2016, 13:21

Det kommer bli så frukansvärt tomt utan dig här, Mikkarn, men du är cool som kör ditt race!
Bara du inte dissar oss på numooriträffarna!!! Där vill jag ha dig.
 
Tack för allt ♥
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: