HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorKartaLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» What is dead may never die.
Idag på 13:52 av Amanita

» Kaiito x Xhie
Idag på 10:33 av Kaiito

» Måne [Amanita]
Igår på 20:04 av Amanita

» Sparkling lights [AMANITA]
Igår på 19:56 av Amanita

» Frostig morgon
Igår på 17:22 av Figaro

» Äldre än vinden [Locura]
Igår på 17:06 av Locura

» Alla är ju fina, på insidan åtminstone.
Igår på 13:39 av Enilorac

» Rött guld [Öppet]
Igår på 11:25 av Varya

» [Avslutat] Namnbyte?
Igår på 10:46 av Yargol

Vem är online
Totalt 9 användare online :: 3 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Abraxas, Sari, Vit

Flest användare online samtidigt: 70, den tor 09 feb 2017, 21:30
Chatt
Platsuppdateringar! Uppdaterad karta
tor 14 sep 2017, 02:15 av Mivria
Hej go nissar!  :rawr:

Kartan har fått en uppdatering. Om ni går in på kartsidan kommer ni märka att det nu finns två kartor för att underlätta, då en enda karta med allt började bli för plottrigt. Den ena visar de vanliga geografiska områden, och den andra visar mer specifika platser och knytpunkter, samt vandringsleder som binder samman dessa. 

Ni kan se de uppdaterade kartorna HÄR!

Detta är bara ett påbörjat …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!
sön 19 feb 2017, 14:32 av Sleazoid
Jag och MP har tagit på oss ett projekt nu som kommer underlätta för oss alla att se vilka spelare som spelar vilka karaktärer. När vi är klara kommer spelarnamnen att visas på medlemslistan så att man slipper klicka sig in på varje karaktär och scrolla ner för att se vem som spelar denne. Vi har detta system på Endea och gillar det men har hittills undvikit att införa det på Numoori för att vi manuellt måste sitta och …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 6
Affiliates

Sök

Visa resultat som:

Rechercher Avancerad sökning

Dela | 

Släkt sökes!

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
lemonplay

InläggRubrik: Släkt sökes!   tor 16 jun 2016, 16:45

Hej!

Jag är ny här och söker släktingar till en ev.tik jag funderar på att skapa. Helst söker jag en kommande kull, men kan även tänka mig att hoppa in i en existerande kull eller "bara" få syskon, eller en förälder. All är av intresse då jag inte vill skapa henne utan någon koppling till andra i rollet.

Inget krav på att hon ska spela med sina släktingar, även om det vore kul. Kan spela henne antingen från valp eller vuxen.

Tänkte mig någon "vanlig" ras som tex gråvarg eller bergsvarg, men rasen spelar inte så stor roll. Huvudsaken är att hon blir helt utan krafter, och gärna någon jordnära färg. Typ vit, grå, svart, brun, beige, etc... Kanske är hon utstött från på grund av sin brist på krafter?

Karaktären är inte helt klar än, men i grova drag är hon snäll, naiv och lekfull. Hon ska inte heta Lemonplay, utan det är bara mitt nick.

Som sagt - allt är av intresse och jag är inte kräsen :)
Till överst på sidan Gå ner
Yargol
Buddy bro chummy chum pal homeslice breadslice

Spelas av : MoonPhanter

InläggRubrik: Sv: Släkt sökes!   fre 17 jun 2016, 07:02

Hej!

Så roligt att du hittat hit! Sidan har hamnat i en period av lite lägre aktivitet än vanligt, så det tar lite längre tid för medlemmar att titta in och svara, men jag hoppas att du ska trivas här på Numoori :D

Jag har tyvärr inte någon nuvarande karaktär vid liv som jag lätt kan ge ett nytt syskon av det slag du söker, men jag har en tidigare karaktär (som tyvärr är död nu) som du skulle kunna få spela en släkting till om du vill! Du kan läsa om Kele på hennes profil här (länk) och på hennes wiki-sida (länk). Hon var en "vanlig" varg (så vanliga som de nu blir i Numoori), med naturliga färger och mönstring, och var helt kraftlös.

Vill du diskutera idéer, bara prata eller söker någon att rollspela mot så bara hojta eller skicka ett PM ;D

Fridens liljor, och välkommen till Numoori!
//MPh
Valendore

Spelas av : Aka | Freja

InläggRubrik: Sv: Släkt sökes!   tis 28 jun 2016, 18:55

NÄMEN..

Jag skulle precis posta ett inlägg om att även jag söker lite relationer till min valpis! Än så länge har jag bara slarvat ihop en lös historia på min profil (hela min profil är väl än så länge ett diffust slarvtrassel, heh). Hade tänkt ha honom som någon gråblodsblandning ändå, med någon eventuell färgskvätt a la kreschim- eller/och naktakivarg på mammans sida kanske.

Om du vill får du gärna kika på den och se om det kanske vore intressant att spela Valendore's äldre syster? Du får såklart all frihet att forma din karaktär exakt som du vill! Jag anpassar vad jag skrivit under familjerelationerna, i så fall. Hade tänkt ha henne som npc så länge annars.

Men! Om du är på så vore det kalas, om inte så rollar jag gärna med dig ändå någon gång :D
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Släkt sökes!   

Släkt sökes!
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Söker...-
Hoppa till: