HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» [SLan] Återvändandet
Förklaring på eventuell inaktivitet EmptyIdag på 16:41 av Locura

» Erbjudandet
Förklaring på eventuell inaktivitet EmptyIdag på 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Förklaring på eventuell inaktivitet EmptyIgår på 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

» Torn av småsten [Nace]
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptyfre 13 sep 2019, 23:54 av Ronia

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Even, Locura

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Förklaring på eventuell inaktivitet

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Sleazoid
Moderator | Flockledare
Sleazoid

Spelas av : Zara

Förklaring på eventuell inaktivitet Empty
InläggRubrik: Förklaring på eventuell inaktivitet   Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 21 feb 2016, 09:57

Ja nu ska jag vara ärlig, de senaste veckorna har varit ett rent helvete. 
Har stressat som fan på jobbet de senaste månaderna och det börjar verkligen ta ut sin rätt nu känner jag. Har ingen som helst energi för någonting, och det lilla jag möjligen har måste jag lägga på jobbet, vilket är galet. Klarar inte av att ta tag i saker för att allt känns övermäktigt, till och med sådana simpla saker som att vika undan tvätten eller diska. Går runt med spänningshuvudvärk allt oftare. 
Har börjat inse att jag börjar bli farligt nära att bli utbränd just nu, och ärligt talat så skrämmer det mig. Ska se vad min läkare säger till veckan och så och vad som sker framöver. 

Tänkte bara meddela om detta i och med att ni betyder så sjukt mycket för mig och jag verkligen inte vill ignorera er eller så, men känns svårt att ''umgås'' med folk när man mår skit. 
Vet inte när jag kommer att svara på roll, kan hända att jag får plötslig inspiration och plöjer igenom ett antal, för det är ändå fortfarande en flykt från IRL-livet som förut, om än inte riktigt lika stor kanske. Säger bara, förvänta er inte för mycket när det kommer till roll osv, jag ska försöka, men ja, måste fokusera på att må lite bättre först.

Fridens liljor~
//Zara

Alin

Spelas av : Jenn

InläggRubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet   Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 21 feb 2016, 10:03

Ta det lugnt lilla Zara och se till att ta hand om dig! Vi finns alltid här om det är något, det vet du. <3
Till överst på sidan Gå ner
Malvado
Sad boys club
Malvado

Spelas av : Merran

InläggRubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet   Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 21 feb 2016, 12:26

Simma lugnt!
Men ta hand om dig riktigt ORDENTLIGT Zara, och ta all den tid som du behöver. Du förtjänar att må bra! Och vi och Numoori kommer alltid att finnas här <3

Sleipner
NPC
Sleipner

Spelas av : Punkis

InläggRubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet   Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 21 feb 2016, 16:31

Ta det coolt Zara! Och sen när du orkar är du alltid välkommen tillbaka Förklaring på eventuell inaktivitet Giphy
Kenai

Kenai

Spelas av : My

InläggRubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet   Förklaring på eventuell inaktivitet Emptysön 21 feb 2016, 17:13

Som alla andra, föregående talare, så säger jag med ta hand om dig! Vi bryr oss mer om att du mår bra än om vi får svar i våra roll. ♥ Ta en dag i taget, unna dig tid att inte göra något, känn inga måsten över Numoori, och så kommer vi finnas här. ♥
Murderotic

Murderotic

Spelas av : Mikkis

InläggRubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet   Förklaring på eventuell inaktivitet Emptyons 24 feb 2016, 20:52

<3 <3 <3 Ta hand om dig Zara ❤

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet   Förklaring på eventuell inaktivitet Empty

Förklaring på eventuell inaktivitet
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: