HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
Grekland! EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
Grekland! Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
Grekland! Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Grekland! Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
Grekland! Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Grekland! Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
Grekland! Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Grekland! Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Grekland! Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 3 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 2 gäster.

Viol

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Grekland! Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Grekland! Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Grekland!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Selva

Selva

Spelas av : Lullu

Grekland! Empty
InläggRubrik: Grekland!   Grekland! Emptytis 08 sep 2015, 18:31

Grekland! Zwxqp4

Hipps vips bara så ska man till Grekland!
Detta var inget förutbestämt, inte egentligen. Ja, jag har planerat hela sommaren att jag ska resa utomlands på semester nu i höst, men jag hade som räknat med att få ha lite mer tid än så här att förbereda mig och bestämma exakt vars jag ska.
Men så trallade jag in på resebyrån igår -måndag- och de hade en resa till Grekland, som jag alltid velat besöka, för mindre än två tusen svenska kronor så jag slog till! Grejen är bara den att planet går idag. Eller, ja egentligen inte idag-idag utan imorgon idag. Jag måste befinna mig på flygplatsen typ kl tre på morgon. Så det är typ imorgon-idag för jag räknar aldrig imorgon som imorgon förrän jag fått sova. Vilket jag då inte kommer få göra spec mycket tills dess att jag befinner mig på hotellet i Grekland...

Så bara så att alla jag rollar med är medvetna om detta. Så ni inte tror att jag bara försvinner och ger upp hoppet om mig efter att nästan en vecka gått och så kommer jag tillbaka och så har jag klassats som inaktiv igen! D:    för jag blir inte borta mer än 7 små dagar :3   väl behövd semester efter en så dålig sommar.

Puss och hej då på er en liten stund!
                                        //Lullu/Selva/Ethiezhte/mfl
Till överst på sidan Gå ner
Bambra

Bambra

Spelas av : Embla

Grekland! Empty
InläggRubrik: Sv: Grekland!   Grekland! Emptytis 08 sep 2015, 21:59

FAN VA KUL! DET HAR DU VERKLIGEN GJORT DIG FÖRTJÄNT AV ÄLSKADE BEDYRADE ICKEFREU! <3
Till överst på sidan Gå ner

Grekland!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: