HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» [SLan] Återvändandet
Resa till Risland #4 EmptyIdag på 4:41 pm av Locura

» Erbjudandet
Resa till Risland #4 EmptyIdag på 4:24 pm av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Resa till Risland #4 EmptyIgår på 12:01 pm av Even

» Karaktärers spellistor
Resa till Risland #4 Emptytis sep 17, 2019 8:38 pm av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Resa till Risland #4 Emptytis sep 17, 2019 12:32 am av Ronia

» Under pausen (öppet)
Resa till Risland #4 Emptysön sep 15, 2019 4:11 pm av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Resa till Risland #4 Emptysön sep 15, 2019 11:18 am av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Resa till Risland #4 Emptylör sep 14, 2019 11:01 pm av Even

» Torn av småsten [Nace]
Resa till Risland #4 Emptyfre sep 13, 2019 11:54 pm av Ronia

Vem är online
Totalt 5 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Even

Flest användare online samtidigt: 82, den lör aug 03, 2019 3:18 am
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Resa till Risland #4 Emptylör aug 31, 2019 10:56 pm av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Resa till Risland #4 Emptysön aug 04, 2019 8:45 pm av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Resa till Risland #4

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Yargol
Buddy bro chummy chum pal homeslice breadslice
Yargol

Spelas av : MoonPhanter

Resa till Risland #4 Empty
InläggRubrik: Resa till Risland #4   Resa till Risland #4 Emptyfre jun 12, 2015 11:16 pm

Hej folks!

Det är dags igen!

Jag kommer vara i Kina från den 15e Juni till 1a Juli, ungefär. Tillgång till internet kommer vara tveksam, och under ett par dagar kommer jag troligtvis inte ha tillgång till dator alls. Kina ligger även 6 timmar före Sverige i tid, så jag kommer troligtvis sova en del av den tid då ni andra är vakna och vice versa.

Den senaste tiden har jag varit sjukligt upptagen med universitetet, då jag tar examen nu och sådär, så jag har tyvärr inte haft så jättemycket tid att svara på rollspel eller lägga på Numoori över huvud taget. Jag hoppas på att kunna få iväg några svar nu på resan ner (då jag har ett antal timmar på flyg, så ska se om jag orkar skriva på flyget, men kan inte skicka förrän jag landat och får internet sen då), och i Kina sen, men jag kan tyvärr inte lova några stordåd. Jag hoppas att ni som väntar på svar har tålamod med mig, det är sällan jag tar så lång tid på mig att svara, så jag hoppas på att komma ikapp snart igen ^^;

Gällande Jägarna så har jag lite planer som jag hoppas på att kunna sparka igång under sommaren nu, så snart som jag har lyckats avsluta lite rollspel och vi kan samla ihop oss lite. Jag hör av mig i skypegruppen, och troligtvis även i flockens OOC-forum sen gällande detta ;)

För de nyfikna så kommer jag troligtvis i stil med tidigare år att lägga upp foton på mitt deviantART konto under resan, men det blir troligtvis inte varje dag som innan, utan det får bli när jag får möjlighet.

Jag hoppas att ni som drar iväg till sommarträffen nu har en underbar vecka! Och ni som inte är på träffen får ha en superhärlig sommar med vad ni än hittar på! :D

Fridens liljor <3
/MPh

Till överst på sidan Gå ner
Abraxas
#blessed

Spelas av : Älg

InläggRubrik: Sv: Resa till Risland #4   Resa till Risland #4 Emptylör jun 13, 2015 8:20 am

HA SÅ KUL NU DIN LILLA SKORV! <3
Vit

Vit

Spelas av : Julia

InläggRubrik: Sv: Resa till Risland #4   Resa till Risland #4 Emptylör jun 13, 2015 10:27 am

Ha så kul MP! :D
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Resa till Risland #4   Resa till Risland #4 Empty

Resa till Risland #4
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: