HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
Vad använder du status till? (Straw Poll) EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Vad använder du status till? (Straw Poll)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Yargol
Buddy bro chummy chum pal homeslice breadslice
Yargol

Spelas av : MoonPhanter

Vad använder du status till? (Straw Poll) Empty
InläggRubrik: Vad använder du status till? (Straw Poll)   Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptysön 23 nov 2014, 13:18

Hej alla!
Vi i crew gör en liten undersökning för att se vad alla använder Status här på sidan till. Vi vill att ni svarar så sanningsenligt som möjligt, så att det blir lättare för oss att se vad status främst används till på sidan C:

Du kan besvara vår poll här:
http://strawpoll.me/3047408

Om ni väljer alternativet "Annat (kommentera i tråden)" så är det i den här tråden ni ska kommentera.

¡OBS! Straw Poll tillåter inte att man svarar mer än en gång, och detta gör att den blockerar en IP från att svara mer än en gång. Om ni är flera som bor tillsammans så betyder detta att om en skickar ett svar så kommer de andra i samma hushåll inte att kunna svara, då er IP har blockerats. Om ni är flera som använder samma IP (från samma hem, samma skola eller liknande) så diskutera gärna först svar med varandra då ni inte kommer kunna skicka mer än ett svar från en IP.

Fridens liljor <3
/Crew
Till överst på sidan Gå ner
Xerxes

Xerxes

Spelas av : Siri

InläggRubrik: Sv: Vad använder du status till? (Straw Poll)   Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptysön 23 nov 2014, 13:33

Jag använder statusen till två saker. Mainly använder jag den till kraftmängden men också till att bestämma ålder på valpar, iaf i framtiden kommer jag göra så. Tex de blir 6 år när de har tio i status så att de åldras samtidigt.
Ehfra

Spelas av : Julia

InläggRubrik: Sv: Vad använder du status till? (Straw Poll)   Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptysön 23 nov 2014, 13:38

Jag använder inte status, men kan ha de i åtanke ibland. Typ om det blir strid mellan två vargar, så kanske styrkan möts utefter statusen.
Sen räknas jag ju automatiskt in behörighet till ledarskap.

Annars använder jag det sällan.
Nisha
Demon
Nisha

Spelas av : Nish

InläggRubrik: Sv: Vad använder du status till? (Straw Poll)   Vad använder du status till? (Straw Poll) Emptysön 23 nov 2014, 19:06

Jag använder statusen som en vag relativ måttstock när karaktärer behövs jämföras - typ att någon med 500 möjligen skulle kunna vara mer sannolik att vinna en strid mot den som har 200. Sen kommer dock andra faktorer in som ibland väger tyngre. 

Använder också statusen halvt som målsteg för mina egna karaktärer; att tex innan en viss status kan X inte gör Y, eller att Z lär sig Å när hen har en viss status. Detta brukar dock vara individuellt för varje karaktär.

//nish
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Vad använder du status till? (Straw Poll)   Vad använder du status till? (Straw Poll) Empty

Vad använder du status till? (Straw Poll)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Nyheter-
Hoppa till: