HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorKartaLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» The promise of rain [Aodhfionn]
Igår på 18:20 av Aodhfionn

» Down the wolf hole [OPEN]
mån 24 sep 2018, 18:19 av Harlequin

» Flackande ljus [Figaro]
sön 23 sep 2018, 23:07 av Even

» Oturligt nog [Yzma]
sön 23 sep 2018, 13:10 av Yzma

» Weles © Wonszu
fre 21 sep 2018, 00:15 av Weles

» Allt som krävs
tor 20 sep 2018, 18:35 av Nadie

» [Avslutat] MAIL, Namnändring
ons 19 sep 2018, 19:41 av Yargol

» [Avslutat] Två titeländringar
ons 19 sep 2018, 17:31 av Yargol

» [Avslutat] Himlen bits (karr död)
ons 19 sep 2018, 17:29 av Yargol

Vem är online
Totalt 2 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 2 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 70, den tor 09 feb 2017, 21:30
Chatt
Nya platser, zombiejägare, och rollspelsprompts!
tor 30 aug 2018, 01:15 av Yargol
Hej allesammans!
Efter en härligt aktiv och levande sommar på Numoori så är det dags för lite nyheter. Mycket har hänt, och än mer är på gång!

Nya officiella platser!
Som ni kanske har märkt så har det tillkommit två nya platser på kartan och i forumet. Om ni har missat det så kan ni kika in på kartan för att se var de finns. De nya platserna är Arkona och Yanamorë!

Arkona är ett uråldrigt tempel åt Gudarna, som …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 1
Ny sida: Guide för Karaktärsskapande och Rollspel
tis 10 apr 2018, 18:04 av Mivria
Hej kära Nissar!

Vi har under en tid arbetat på en helt ny sida som vi hoppas ska kunna vara till hjälp för er när man skapar karaktärer eller rollspel. Den är baserad på frågor vi diskuterat och svarat på genom åren, och som inte riktigt ryms under FAQ. Vi hoppas att sidan ska kunna vara givande för både nya som gamla medlemmar.

Syftet med denna sida är att kunna bidra med inspiration och hjälp om man känner att …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 5
Affiliates

Dela | 

Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Lawenya

Spelas av : Saltwater

InläggRubrik: Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]   fre 24 okt 2014, 19:22

Hej! Jag har Crow som jag inte riktigt har startat, men ändå startat. Jag har ett öppet roll som ingen har svarat i och det är det ända med honom.

Saken är den att jag vill ha en ny varg och tycker att det känns onödigt att starta en ny när jag har en gammal halvt startad som ligger och skräpar som jag inte alls vill spela. Så, jag undrar ifall det är ok för mig att göra om byta namn/ras/allt på honom? Jag vet att ni inte tar bort karaktärer för att ha kvar som historia, men Crow har inte direkt tillfört något till Numoori, och samt så får jag lite skuldkänslor för att jag har skapat en karaktär som bara ligger och skräpar.. xc

*Puppy eyes*

Jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga detta.. 

Senast ändrad av Lawenya den lör 25 okt 2014, 14:09, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Namazu
Utvandrad

Spelas av : Loco (tills vidare)

InläggRubrik: Sv: Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]   lör 25 okt 2014, 11:26

Varför inte bara låta honom lämna Numoori eller något och göra en ny? *så jag gör*
Pathara
NPC

Spelas av : Isil Anar NPC

InläggRubrik: Sv: Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]   lör 25 okt 2014, 11:36

Be Admins att ändra Crows namn, säg att han inte har någon historia - eftersom han inte har det vad jag förstår. Ta bort det öppna rollspelet som ingen har svarat på. Ändra kön, ras och allt på honom så slipper du att skapa en ny karris. c:

Kram! ^3^ <3
Lawenya

Spelas av : Saltwater

InläggRubrik: Sv: Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]   lör 25 okt 2014, 14:10

Jag låter han vandra ut, tänkte aldrig på det. Annars så tänkte jag.. Jag tänkte för mycket helt enkelt cx
Yargol
Buddy bro chummy chum pal homeslice breadslice

Spelas av : MoonPhanter

InläggRubrik: Sv: Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]   lör 25 okt 2014, 14:54

Eftersom att du inte har fått svar i ditt öppna roll, så skulle karaktären kunna ses som ostartad om du tar bort det öppna rollspelet bara (: Då kan du göra om kontot helt som du vill, som Alice sade.

Och då blir det inte ännu ett konto som bara ligger och tar upp ett namn utan att någonsin användas - det är för många konton som ligger och tar upp namn utan att någonsin göras något med och bli faktiska karaktärer, vilket är synd om en spelare senare vill ha en karaktär med namnet, och ingen faktiskt använd karaktär haft det då det bara är ett tomt, oanvänt konto som ligger och tar upp namnet.
Keren

Spelas av : Tahana Saltis

InläggRubrik: Sv: Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]   lör 25 okt 2014, 15:10

Nice c: Har dock bara planer på en ny karris, men den kommer ersätta Crow. :3
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]   

Ändra halvt uppstartad karaktär [Avslutat]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Frejas karaktärer
» Allra käraste syster [p]