Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 16 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 16 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker flockar! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker flockar! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker flockar!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Hielo
Hielo 
Kannibalkool 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Söker flockar!    mån 11 aug 2014, 00:39

Det är dags att hora ut mina vargar till de flockar som är rimligt aktiva och uttrycker intresse! That said så är det ju självklart ingen garanti att de faktiskt går med i de flockar som eventuellt uttrycker intresse över att plocka upp dem, det får rollspelas och undersökas, men jag siktar mot att få in iaf några av dem i flockar om saker och ting passar!

De får här korta beskrivningar som är relevanta för en eventuell flock. Ett par av dem är rätt ouppstartade, men är så att säga färdiga. Bara kör hårt och skriv på, kastar lax på alla annars.

Vulcan (Ond-neutral) - Demonbesatt vren som är väldigt inställsam, lismande och makthungrig av naturen, men samtidigt feg och konflikträdd. Hans högsta mål är att ha makt utan ansvar, helst genom att hänga efter en mäktig varg som en inflytelserik rådgivare - ond eller god är irrelevant.

Boadicea (Neutral/god) - Fakarg från ett land där alla är bevingade, hon är generellt välmenande, mild och artig mot dem som möter. Hon har en viss dålig uppfattning om Numoori och tvivlar på om hon gör rätt i att stanna. Lämpar sig bäst för en flock åt det neutrala eller goda hållet, hon vill mest chilla och umgås med folk.

Milkyway (Neutral/god) - Ung ninjavarg med dåligt självförtroende och social inkompetens. Mycket godhjärtad men lättmanipulerad och tvivlar på sig själv. Kan gärna tänka mig henne att gå åt vilket håll som helst - Mer god eller mer ond, då hon är väldigt formbar.

Exodus (Svinigt god) - Son till Hielo, kan definieras bäst som fanatiskt god. Hans temperament är kort och han hyser inga medel på vägen mot sin dröm att göra världen till en utopi. Detta vill han basically åstadkomma genom att döda alla onda vargar. Kan passa i en mindre extrem flock åt det goda hållet också.

_________________
I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim,
Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name.
Hielo
Hielo 
Kannibalkool 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Söker flockar!    mån 11 aug 2014, 18:46

Kom igen flockfolk, överge mig inte

_________________
I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim,
Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name.
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Söker flockar!    mån 11 aug 2014, 19:02

Tja, jag hade inte tänkt överge dig men du är ju så jäkla svår att jobba med >:C  *viftar med käpp som arg gammal gubbe*
Vulcan sa du passar inte i The Dark Nation. Jag kan hålla med dig där. Så där kommer vi ingen vart. Inga godingar tillåts i närheten av Selva. Hon biter huvudet av dem. Så den enda som kanske har en liten chans kvar är ju då Milkyway. Men det är bara du som kan bestämma vilken väg hon kommer välja i livet. Så det finns inget jag kan göra för stunden...

But don't tell meh I abandoned you! I fought for you! *drama*
Black
Black 
 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: Söker flockar!    mån 11 aug 2014, 19:26

Om du vill låta Milky gå åt det goda hållet är hon välkommen till Isil Anar~
Phenex
Phenex 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Söker flockar!    mån 11 aug 2014, 19:43

Har bara Volantis och Occultos juue(och jag försökte jue med Boa tidigare ^^').

Volantis har jag berättat om förut men äh kan ta det igen;
Volantis är en neutral flock som vill skapa balans i Numoori. Därför kan de hjälpa både onda och goda, och de har helt inga allierade. De kan visst hjälp vänner men mainly så jobbar de för en balans mellan gott och ont i Numoori.

Medlemmarna: Endast Vargar med vingar är tillåtna i flocken. Annars kan de vara onda, goda eller neutrala ^^' bara inte sådana som bara vill mörda kommer med xD

Vad jag sett över nu verkar ingen av de andra platsa Occultos ^^
Inge lönnmördar ond varg xD Om du inte misstycker ^^'
Hielo
Hielo 
Kannibalkool 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Söker flockar!    mån 11 aug 2014, 21:38

Ack lullu, livet är förvisso svårt. XD
Milky är av naturen godhjärtad men som sagt osäker och därav lättmanipulerad, henne eventuella fall mot den mörka sidan skulle alltså bero på om någon influerar henne till det. Hon är ingen valp utan vett, alltså inget som skulle ske hur enkelt som helst, men fullt möjligt för en taktiskt, manipulativ varg. Och det vore superintressant att få henne mer ond, speciellt då jag har Exodus och Boadicea som är betydligt mer direkt goda. c:

Om Volantis så övervägde jag ju det ordentligt för Boadicea, konceptuellt vore väldigt passande för henne, men med deras väldigt unga ledare så känns det lite orimligt att hon skulle kunna se det som det samlande av vishet hon kindof vill ha ut av en flock.
That said, jag kan tänka mig att låta henne möta flocken/ledaren ändå och se, men inget kan garanteras!

_________________
I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim,
Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name.
 
Söker flockar!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» NPC-flockar
» Söker en...
» Söker... ...
» Söker familjerelationer
» Söker....
Hoppa till annat forum: