Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Idag på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 15 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 15 gäster. :: 2 Botar

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
We have all secrets (AKIRA) - Sida 3 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
We have all secrets (AKIRA) - Sida 3 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 We have all secrets (AKIRA)

Gå ner 
2 posters
Sida 3 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 20:48

Hon lägger huvude tpå sned och ler retsamt och reser sig upp och börjar gå mot reviret eller ja låtsas i allfall, och hennes gröna ögon glittrar retsamt - jasså? ja då har du inget emot att jag går och flörtar lite med din bror? Hon skulle inte göra det men om han tänkte retas med henne så tänkte hon retas tillbaka. Hennes energi kanske avslöjade att hon hade inga tendenser att flörta med någon annan.

Hon möter hans blick och ler mjukt mot honom - vem annan skulle vilja ha mig Kei? Hon knycker lite med huvudet. Hon blåser undan en hårslinga från ögonen och ser sig omkring - har du emot om jag har hanar som vänner och endast vänner? hon hade inget emot om han hade tikar som vänner. hon sveper lite med svansen
Akira
Akira 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 20:54

Han morrar åt henne då hon säger det första. Att hon ska gå och flörta med hans bror. Hennes energier avslöjar dock att hon inte är seriös med det. Att det bara är ett tomt hot. Men han blir ändå inte vidare glad över att höra det. Han höjer huvudet och svansen och antar en mer dominant hållning.
"Varför skulle han vilja ha dig? Dessutom sa du att du var lojal. Var det lögn? Borde jag trycka ner dig och visa dig din plats?" Han säger det sista med lätthet. Utan hot i rösten. För inte vill han skrämma henne. Inte än.
"Jag har redan vunnit två gånger i dag. Kom ihåg det". Säger han och ger henne en retsam blick. Så springer han ifatt henne. Nafsar henne i sidan. När hon sedan talar stannar han upp. Stryker öronen bakåt. Han gillar det inte.
"Om du är säker på att du kan vara vän med en hane utan att han får för sig för mycket så går det väl bra. Men om han så mycket som tänker för mycket så tänker jag visa vad jag tycker". Säger han, denna gången med mörkare stämma. Hon borde inte se åt andra hanar. Hon borde bara vara med Akira.
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 21:06

Hon hukar sig när hon hör han morrande och en skrämd glimt i hennes vackra ögon syntes och hon backar undan från honom - förlåt, jag menar inte så, jag skulle aldrig bedra dig Akira. Hon slokar med öronen och huvudet och darrar med kroppen. - jag ljuger inte, jag är lojal mot dig.

Hon rycker till när han nafsar henne på sidan och hon höjer huvudet en aning innan hon ser ner i marken igen. - jag lovar dig Kei, ingen annan hane kommer få röra mig. Hon darrar en aning fortfarande, lite chockad och skrämd över hans första reaktion. och även hans mörkare stämma. tänkte han skada henne?
hon klipper med öronen men det är slokande än.
Akira
Akira 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 21:10

Han känner sig väldigt nöjd inombords när hon hukar sig. När hon ser skrämt på honom. Det ger honom en känsla av makt. Makt över henne. Hon är lojal. Hon är hans. Han lyssnar på allt hon säger. Känner sig väldigt nöjd med hennes ord. Även om han fortfarande ser bister ut på utsidan.

Så slappnar han av och går fram till henne och ger henne en varm slick på kinden.
"Bra". Säger han och nafsar henne sedan lätt på halsen. Hon ska minsann få se på annat om hon någonsin tillåter någon annan hane att ta sig för nära. Att röra henne. Får han veta att hon tillåtit någon göra det så är denne någon död.
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 21:29

Hon ser på honom och höjer på huvudet när han slickar henne på kinden. hon ler lite försiktigt rädd att göra honom upprörd igen. - förlåt, det var inte min mening att göra dig upprörd. hon klipper lite med öronen, osäker på vad hon skulle göra. hon slokar med öronen igen och sveper med svanens. - Tye-meláne säger hon tyst för sig själv. kroppen darrade fortfarande, rädd att han fortfarande är arg på henne.

Hon ser på honom igen och ger honom en snabbt slick på nosen men sänker huvudet snabbt för om han inte tyckte om det.

( det är alviska och betyder jag älskar dig :P)
Akira
Akira 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 21:42

Hon slokar fortfarande. Bra. Då kanske hon fattar. Han gillar hennes undergivenhet.
"Gör inte om det bara". Säger han lugnt. Hon har inte sett hur upprörd han kan bli. Han vet inte ens själv hur upprörd han kan bli. Men han tänker inte tillåta andra hanar komma henne nära. Bara tanken på andra hanar omkring henne får det att koka inom honom.

Han trycker nosen mot sidan av hennes hals. Begraver den i hennes svarta päls. Så står han så en stund och andas. I tysthet ökar han lätt på energiflödet. Testat med att byta ut hennes mot sin egen. När han suger åt sig lite av hennes så låter han lite av sin överföras till henne. Så hon han gör med mor när han får chansen. Men samtidigt gör han detta på ett annat sätt.
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 21:49

Hon spärrar upp ögonen av förvåning när han trycker sin nos mot hennes hals, det där var hon inte beredd på, hon ser på honm och trycker sitt huvud mot hans och ger ifrån sig en mjukt morrande och hon kände en pirrande känsla när hon ser på honom - jag lovar att inte göra dig besviken kei. Hon fnissar en aning igen och puttar till honom med nosen och nafsar honom i örat. - vi borde gå tillbaka, ananrs kommer dina föräldrar gå skallgång efter oss.
Akira
Akira 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 21:52

Motvilligt drar han tillbaka huvudet och ser på henne. Han ger henne en slick på nosen innan han nickar lätt.
"Jag antar att vi borde det". Svarar han och puffar med nosen på hennes kind. Så nafsar han henne i örat och börjar sedan springa mot reviret. Han ser bakåt.
"Sisten dit är en snigel". Flinar han.

[Vill du avsluta?]
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: We have all secrets (AKIRA)    sön 02 mar 2014, 22:03

Hon skrattar till och springer snabbt efter honom. - åhh nej du skall inte vinna denna gånge Kei! hon springer snabbt upp bredvid honom tack vare månens energi sp rörde hon snabbt och hon springer lätt bredvid honom tillbak till reviret.

( AVSLUTAT)
 
We have all secrets (AKIRA)
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» The Springtime (Akira)
» The Moons secrets (Tsubasa)
» The forest Secrets (CHAYAN)
» Andaran atish’an (AKIRA)
» Is this friendship or something more? (AKIRA)
Hoppa till annat forum: