Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 23 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 23 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] utseende = ok? Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] utseende = ok? Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] utseende = ok?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Cry
Cry 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: [Avslutat] utseende = ok?    lör 09 nov 2013, 09:49

ja, jag undrar om Cry's utseende är "godkänt" eller vad man ska säga :3 Jag har kopierat hans beskrivning från hans press och han ser ungefär ut så här:
Cry's ansikte är vargliknande, ser precis ut som en vargs. Det är avlångt och elegant. På varje sida har han två "känselspröt". Han har becksvarta ögon, det är ovanlig att man ser hans vita ögonvitor. Han har vackert vita huggtänder som han kan fälla tillbaka in i tandköttet.På huvudet har han två eleganta horn. Emellan hornen går en sorts man som går ner till den långa svansen. Frambenen har ersatts av två vingar. Vingarna är vita, men det finns ingett spår av fjädrar. Om han har vingarna utfällda kan man ibland se blodådrorna igenom det tunna, vita skinnet. Vid slutet av vingarna blir det mer och mer päls tills det inte finns något spår av den vita, nästan albino liknande, skinnet. Resten av kroppen täcks av vit,kort päls. Bakbenen är starkare än en vanlig vargs ben. Deras skelett är inte normalt, det är formad som en dinosauries. Baktassarna är som på en vanlig vargs, bara med fem tår. Klorna är bläck svarta. Svansen är formad som en vargs fast längre. Den långa,vita pälsen är som ett släpp

Det är en väldigt dålig beskrivning kanske, men det får duga för tillfället. Om ni inte fattar beskrivningen kan jag förklara lite bättre :3 : Om ni/du någonsin sätt filmen spirited away så har han typ samma ansikte som Haku fast lite mer vargliknande. Istället för fjäll har Cry vit päls som en varg. Cry ser precis ut som en varg, det är bara hans framben som ersatts av vingar och hans drakliknande ben. 
Så jag undrar alltså om hans utseende är okej ^^


//Tearz
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] utseende = ok?    lör 09 nov 2013, 10:43

Jag flyttar den här tråden till Kontakta Admins --> Tillstånd, där den egentligen ska ligga. I framtiden får du gärna ta och skriva i lämpligt forum under Kontakta Admins när du vill fråga oss i Crew någonting ^^

Angående svar på denna tråden så får vi återkomma när vi diskuterat igenom det hela.
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] utseende = ok?    tis 10 dec 2013, 21:22

Allt låter bra tills vi kommer till vingarna... hur har du tänkt dig det? Som fladdermöss? Att vingen sitter ihop med benet, eller bara vingar?
Cry
Cry 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] utseende = ok?    sön 22 dec 2013, 10:00

alltså han har inga framben alls, typ. Han har bara vingar där men han kan använda vingarna som ben(gå med dem).
Cry
Cry 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] utseende = ok?    tis 29 apr 2014, 17:29

hej! Jag undrar om ni kommit fram till något angående Cry's utseende. Jag har tålamod om ni inte har det! tänkte bara att det var flera månader sen ni svarade och vill bara ha en lite nuppdatering/info. :)
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] utseende = ok?    tor 01 maj 2014, 15:11

Om vingarna sitter på så vis att de används som framben i "hopfällt" tillstånd, och att vargen alltså går på dem på alla fyra när denne är på marken, så är det godkänt att frambenen utvecklats till vingar. Om den går på bakbenen på ett mer t-rex likt vis är det inte godkänt, och då föreslår vi att du låter karaktären gå på vingarna som framben istället C:

Fridens liljor~
/Crew
Cry
Cry 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] utseende = ok?    tis 06 maj 2014, 16:32

ok, tack!
 
[Avslutat] utseende = ok?
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Ang. utseende
» [Avslutat] Tillstånd om kraft.
» (Avslutat) Utseende.
» [AVSLUTAT] Tillstånd för utseende
» [Avslutat] Tillstånd för utseende
Hoppa till annat forum: