Pågående Event
Senaste ämnen
» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

» Dessa varma dagar (Astrid)
ons 13 mar 2024, 13:49 av Moya

» Heartsick [P]
tis 12 mar 2024, 21:20 av Lev

» Med hela världen mot sig [Astrid]
mån 11 mar 2024, 18:24 av Astrid

» [LKF] Ett kärt återseende
mån 11 mar 2024, 17:58 av Maksim

» En del av mitt hem (P)
mån 11 mar 2024, 14:57 av Verasha

» Faller platt [P]
sön 10 mar 2024, 10:31 av Odd

» Jag är här [Nyxe]
lör 09 mar 2024, 20:30 av Nyxe

» Över stock och sten (P)
lör 09 mar 2024, 17:38 av Witeni

Vem är online
Totalt 7 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 7 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Alone again [Törne] - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Alone again [Törne] - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Alone again [Törne]

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Alone again [Törne]    tor 20 feb 2014, 22:01

Öronen trycker sig mot nacken. Han ser Lee's rörelser när hon ställer sig hos sin mor. Törne kan inte låta bli att känna sig besviken. Men hade han gjort samma sak? Om det var hans mor? Hans vän som nu varnande morrade åt den äldre tiken. Den äldre tiken hade velat skada hans familj. Men han tänker inte skada sin vän genom att berätta det. Men om hon är tanketalare kanske hon även kan höra hans tankar. Som systern.

Lee springer iväg. Lämnar honom ensam med den äldre tiken. Ännu en vän som går iväg till sin familj. Tankarna för honom tillbaka till mötet med Tannin. Törne är ensam. Men han är van. Han vet att familjen finns någonstans i Numoori. Splittrad. Men de lever. Han vet det.

Den intensiva gröna blicken kan inte släppa den äldre tiken med blicken. Sakta backar han längre och längre bort från henne. Bort. Varje fiber i hans kropp säger åt honom att inte släppa henne med blicken men att ta sig bort. Nog måste ändå den äldre tiken inse att han inte utgör något hot. Han är ju bara en valp.
avatar
Sheali 
Död 

Spelas av : Lea | Död


InläggRubrik: Sv: Alone again [Törne]    tor 20 feb 2014, 22:11

Zey-So ser hur mycket psykologisk press hon ställer på valpen. Är det så att han minns henne? Deras möte var ju för så länge sedan... Han måste bära på någon kraft som låter honom minnas allt. Detaljer, känslor, tankar.

De gula ögonen ser stint på valpen innan hon sänker huvudet något som för att hamna i samma höjd med honom och långsamt börjar tala. Hon saknar de krafterna som skulle låta henne kommunicera med honom snabbare och tydligare. Därför var det bäst att överdriva med långsam tal.

- Stanna och se på mig.
Hennes blick var intesiv och befallande.

- Jag vill inte se dig bredvid min dotter igen. Hon är inte din vän och du är inte hennes. Glöm bort henne och håll dig undan min familj.

Hon vände sig om och börajde gå längst stigen som hennes dotter sprang iväg från samtidigt som hon lät osynligheten först göra henne genomskinlig för att sedan helt och håller sluka henne i osynligheten.

[Tillåter dig avsluta :)]
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Alone again [Törne]    tor 20 feb 2014, 22:14

Han tystnar när hon talar. Han förstår vartenda ord även om hon verkar överdriva med att göra sig förstådd. Vuxna verkar inte förstå lika bra som valpar. Vuxna verkar ta allt så seriöst att de glömmer att ha kul. Morranden tilltar igen när tiken sagt sitt och vänder sig bort.
"Det får du låta henne bestämma". Säger han innan han ser sin chans och vänder helt om och försvinner iväg. Han tänker inte stanna mer än han behöver. Men han hoppas möta Lee i framtiden igen. Hon var kul att leka med.

[AVSLUTAT] :D
 
Alone again [Törne]
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» A bit tired. (Törne)
» i have miss you ( TÖRNE)
» Ute på sattyg [törne]
» Spectrum [Törne]
» Sunset (TÖRNE)
Hoppa till annat forum: