Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 14 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 14 gäster. :: 2 Botar

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker folk att rolla med! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker folk att rolla med! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker folk att rolla med!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
avatar
Sinie 
 

Spelas av : Deadcell


InläggRubrik: Söker folk att rolla med!    sön 30 jun 2013, 23:02

Halloj!
Är relativt ny till Numoori, och nu söker jag folk att rolla med och karaktärer att knyta relationer med! c:
Har varit medlem här förut, men har aldrig lyckats bli ordentligt aktiv. Så nu ger jag mig på ett nytt försök, med en ny karaktär - Sinie.
Maxgränsen för antal aktiva rollspel ligger på 3-4 stycken för mig just nu. Har jag igång för många samtidigt är jag rädd att jag kommer bli helt stressad och på så sätt bli inaktiv igen. Det har hänt förut att jag blivit inaktiv tack vare för många rollspel, och det vill jag inte ska hända igen.

Kör på en liten kort presentation av Sinie. Hon är en fakarg på drygt 16 m-år. Eftersom hon aldrig fick någon vidare uppmärksamhet och kärlek av sin familj, så har det helt enkelt blivit så att Sinie inte har någon vidare bra syn på sig själv. Hon ser sig själv som en värdelös liten skit som inte har någon plats här i världen, som knappt förtjänar att leva osv. I think you get it. En liten emotjej, på sätt och vis. Tystlåten, skygg och även rätt instabil. Säger man något som får henne att tänka tillbaka på sin familj, kanske hon brister ut i en ohejdbar gråt - till exempel.
Det där är grunden till henne. Hon är inte så genomtänkt, nej - men tycker det blir roligare att kunna rolla fram en personlighet och helt enkelt se vad som händer med henne allt eftersom. Just nu är hon i princip helt heartbroken, ensam och vill knappt leva, tack vare familjen som gav fullständigt fan i henne.

Det där får duga. Mueheh. Så, om någon känner sig manad till ett roll är det bara att skriva eller skicka ett meddelande! ^^
Tycker dessutom att ni ska adda mig på Skype (step_aside_), eftersom det nog är enklare att nå mig där än här. Planerar att sitta online på Skype hela dagarna framöver, så. x)
Bael
Bael 
 

Spelas av : Marjo


InläggRubrik: Sv: Söker folk att rolla med!    mån 01 jul 2013, 00:14

Heii C: Du minns kanske mig? :'D (ToraGeAkita/Sir.V hette jag ju förr i tiden! xD)

Kan ju alltid erbjuda någon av mina karaktärer:
Volbara (befinner sig i höstskogen/raukakekedjan)
Bael (befinner sig i ken-yak/områdena i närheten)
Miguel (pga hans kraft låter jag honom befinna sig lite överallt xD)
Matthias (befinner sig längst bort i västra Numoori just nu, vid stranden/öarna där)
Sraosha (befinner sig i höstskogen)
Tulrak'rak (rollspelas endast med sin bror Solorak :'>)

Då är Miguel, Matthias, Sraosha och Rak'Rak mina trevliga karaktärer (dock pratar Matthias enbart danska och är svår att kommunicera med xD)

Volbara är egentligen trevlig men misstänksam och tyst i början. Bael är dum och tjock xD

Vilken som helst ska egentligen gå bra, men ingår i plots med Volbara, Bael och Tulrak'rak just nu så har dom lite på standby xD

c:
avatar
Sinie 
 

Spelas av : Deadcell


InläggRubrik: Sv: Söker folk att rolla med!    mån 01 jul 2013, 14:16


Jorå, dig minns jag allt! :'D

Hmm... Tycker att Miguel låter rolig att rolla emot, eller kanske Sraosha? c: Sinie befinner sig vid Raukakekekedjan och områdena däromkring btw. ^^
 
Söker folk att rolla med!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» SÖKER någon att rolla med!
» Söker nån att rolla meeed
» Söker någon att rolla med.
» Söker små vargar att rolla med :3
» Söker någon att rolla med min hane ;)
Hoppa till annat forum: