Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 23 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 23 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Smexi singel söker Fruga - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Smexi singel söker Fruga - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Smexi singel söker Fruga

Gå ner 
+15
Nirak
Razek
Pheobe
Ira
Stormvind
Selva
Artemis
Locura
Zephyr
Yoru
Fatima
Styx
Zey-So
Leviathan
Iwaku
19 posters
Sida 2 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:32

Klart det skulle bli fantastiska valpar! Med Artemis som morsa. ^^ hihi. Frågan om fruga eller flört kan ju vara ett problem eftersom Artemis är så pass självständig. Men hon är inte helt död på känslor. :3 Det krävs dock en hel del för att få henne på fall. xD Men makt är ju något som alltid lockar. x3
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:39

Men skulle jag få som jag ville så skulle Artemis bli en sån här random flört, båda får ett slags naturligt lust rus och pang bom, valpar. JAHAJA! Iwaku förklarar för Artemis att hon e välkommen i flocken, men under den tiden kan ju Iwa förälskat sig i Phoebe och allt blir en awkward plot xD

Egentligen så borde ju Acier vara med Artemis, sin ungdomskärlek <3

Ne men de e klart vi kan komma fram till något som passar alla :) TYCKER JAG. Jag har ju fler ensamma hanar än stackars Iwaku ;D
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:45

Vet inte om det är så lätt att göra Artemis med valpar. :3 Hon skulle inte låta någon hane komma nära om hon inte tyckte att hans gener kunde bidra positivt för att få fram mäktiga krigare. :)

Ja, men Acier var ju inte så glad vid deras senaste möte. x3 Annars skulle deras färgkombination får till väldigt fina valpar. ^^
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:49

Men jag vill ha Artemis Iwa bäbisar! :O Han kan ju möjligtvis vara stark nog för att vara elak nog att göra de med våld (A) haha Iwaku är ju stor och en massa duktig krigare, inget att tveka på här inte!

Ja men acier är ju utkickad nu mer och är lite känslig. Är säkert gladare vid nästa möte xD


MIN LISTA PÅ VARGAR;

Iwaku - Phoebe - Artemis[Flört] - Vulcan på ett hörn?
Ira - Temeraire <3
Acier - ?
Armageddon - Valoria - Styx?
Amanita - Malvado <3
Nirak - ?
Ethanimero - ?
Terrance - ?
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:51

Dudududuh! Lugn i stormen här. Nu känner jag att jag måste bryta in lite. Temeraire tillhör faktiskt Key! Och ingen annan! xD
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:55

DUDUDUDUDUUDUDUDUDU Det är redan bestämt att Ira ska få valpar med Tem, så du har inget att invända på ett URGAMMALT avtal ;) Tyvärr Key, men jag ägde vargen som ploppade ut Tem och har därför rätt att Klaima en valp efter honom coh en av mina karrisar ;) Bästa matchningen blir Ira och Tem = Ascar, FrostCut, Hielo, Mivria & Malvado blod!
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:57

Aah. :P Men skulle Artemis låta sådana valpar leva? Skamfläckar skulle det bli ju. Det skulle gå helt emot hennes principer om hon skulle låta sådana leva. x3 Tror inte hon skulle kunna leva med sig själv i så fall. x3 OMG! Fick en bild i huvudet på Artemis som ett närvvrak. xD Näääääj. xD

Känslig Acier. xD Låter intressant. Artemis kan komma och... ... Nä, vem försöker jag lura. xD Artemis kan inte muntra upp andra. xD Undrar egentligen vad för mamma hon skulle bli. x3

Men jag vill själv ha en valp efter Artemis. Men har ingen plats. Så valpar från henne får vänta. :3 mohahaha.
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:58

Bara för att du ägde hans förrädare till morsa betyder inte att du bara kan sno hans gener hur som helst! Om än han får valpar med din lilla karris så vet jag att han innerst inne är trogen Key, och ingen annan. *talk to da hand* xD
Styx
Styx 
 

Spelas av : Säl | Ej startat konto


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 15:59

Ingen av Hielos kids ska idka samlag med den där skruttiga gamla tanten Key. Om Tem får valpar med Ira däremot så kan Hielo sno dem, så jag approvear det.
Nirak
Nirak 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 16:02

Haha don't care. Så länge Ira får vara lyckligt kär och han spelar skiter jag i. Hon ska ha valpar med honom och jag blev lovad en valp efter mina valpar av alla dem, och nu är alla hans syskon döda så bara Tem kvar att hålla löftet ;) BRA SÄL!
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 16:26

'amen vafan..? Är det mobba Key-dagen idag eller? xD Föräldrarna har ingen talan om vem deras unge blir förälskad i! Och Tem's kärlek för Key är äkta. Sedan får den där lilla skiten Ira tro vad hon vill. Den sanna kärleken är vad som vilar mellan de två karaktärer som skulle ge sina liv för varandra. Alltså, Key and Tem forever. Ingen kan ta det ifrån dem.
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 16:27

Skiter i vilket, jag snackar om valpar, behövs inte kärlek för valpar! Ira ska vara kär dock och om Tem blir de eller ej skiter jag vilket i!!!!

*HOST* PEDDO KEY!
Styx
Styx 
 

Spelas av : Säl | Ej startat konto


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 16:29

*host* peddo-key *host*
Imani
Imani 
 

Spelas av : Kangis


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 30 maj 2013, 13:14

*blinkblink*

Renrasig här, HÄHÄ (A)

Dock trebarnsmor och tillfällig ledare över IA, men de är ju typ ingen i flocken xD Skulle dock va lite häftigt, två ledare får till de ;o fast kan man vara ledare utan medlemmar? O.o
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    sön 02 jun 2013, 18:06

Maha. Jag har visst plats för en Artemis-valp. <3 Så hon skulle mycket väl kunna bli morsa inom en snar framtid. ^^
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 08 jun 2013, 15:25

Renrasigt låter ju mer eller mindre härligt ;) Hmmm meeeeen eftersom Iwaku's plan är att utrota svaga flockar, vet jag inte om Imani skulle vara största prioritet till "flickvän" snarare styrpa henne xD

Artemisvalpar <3
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    sön 09 jun 2013, 15:14

Artemisvalpar. <3

Jag är så sugen på det. x3 haha.
Melamory
Melamory 
Död 

Spelas av : Lea | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    sön 09 jun 2013, 15:20

isåfal, pax för en artemisvalp :D
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 06 sep 2013, 13:50

Ungefär såhär skulle min Artemis valp se ut, men smärre förändringar. Eftersom jag inte kan måla just nu såååå öm ja blir de lite svårt att visa en korrekt design x)

Smexi singel söker Fruga - Sida 2 Artemisiwa_zps2046f826
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 06 sep 2013, 19:52

Tänkte mig min valpis lite sådär med. :3 Mörk/svart päls och lite gyllene tecken. ^_^ Och blodröda ögon. :D hihi. Har ingen bild men kan försöka fixa fram någon kladd när jag orkar. :3 Har redan skissat lite på papper.
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 07 sep 2013, 12:57

Yeee, min ska dessutom ha den typiska långa pälsen på benen som Caza har :') det är ju nämligen starka gener vi har å göra med ;)
funderar även på att vända min design tvärt om, alltså byta ut de grå mot guld och de som är guld till grått x)
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 07 sep 2013, 14:55

Jag älskar fluff! Vill ha det på min med. <3 Och lite längre päls över nacke och manke. Inte som en man eller frissa utan bara längre päls. :3 Kanske lite lockigt? (A)
Precis. :D Starka gener så de måste ju ha mycket av både mor och far i sig. :D
Det vore asnajjs det med. :D Jag älskar kombinationen svart/mörkt och guld. :D
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 05 okt 2013, 19:03

Haha nej inte lockigt! Vart får du de ifrån? XD finns ju inget lockligt så långt ögat når på någon sida ;) Haha

Men min ska mest ha lång lång päls på benen, sedan endast lång päls på manken, inget runt halsen eller så och antagligen ingen pannlugg, men de får vi se :D Jag får förhoppningsvis köpa tillbaka min skoldator snart, eller så får jag köpa en ny.... Så jag kan måla igen! :)
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 05 okt 2013, 19:17

xD Njee. Kanske inte riktigt lockigt. Krusigt var nog mer ordet jag letade efter. :P Sådär som päls ibland kan göra när det är blött. Fast när det är oblött då. xD haha. Det var bara en tanke. :P Min kommer nog inte ha lugg. :3 Kanske något litet kort kort spret eller liknande men ingen direkt lugg. :3 Och längre hår på benen är så fint. <3
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 05 okt 2013, 20:15

Visst är hår på benen fint! :D Jag ska ha massor av hår! Vet ju att Cazor är långhårigare så de funkar fint :)

Ja men du gör som du vill, krusigt kanske kan vara fint. Kan inte riktigt se det framför mig så vet inte xD Det får framtiden visa då. Men vi kanske borde ta ett roll? :) Även om jag inte tänker skapa en valp på LÄNGE, utan jag kommer skapa den sen som sagt när de är vuxna. Den får pp.as hela tiden finnas där i bakgrunden lix x)
 
Smexi singel söker Fruga
Till överst på sidan 
Sida 2 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Singel-mingel!
» Snygg singelkille söker kvinna som söker spänning!
» Söker....
» Söker en vän
» Söker en...
Hoppa till annat forum: