Pågående Event
Senaste ämnen
» Anledningen [Astrid]
mån 15 apr 2024, 11:03 av Lev

» Heartsick [P]
mån 15 apr 2024, 10:47 av Lev

» Felsteg [Orion]
mån 08 apr 2024, 21:02 av Naldo

» En mysbrasa kan inte bli för stor[P]
ons 03 apr 2024, 14:31 av Saskia

» 1a April 2024
tis 02 apr 2024, 00:06 av Yargol

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
tor 28 mar 2024, 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

Vem är online
Totalt 20 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 20 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Vampyr söker... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Vampyr söker... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Vampyr söker...

Gå ner 
+3
Selva
Azazel
Valiquette
7 posters
FörfattareMeddelande
Valiquette
Valiquette 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Vampyr söker...    ons 30 jan 2013, 19:40

Jag vill försöka komma igång igen med min aningen förnäma vampyrinna Valiquette, och söker därför roll åt henne. Tyvärr är jag en sådan person att jag inte vill förutbestämma relationer karaktärer emellan, jag har provat det under alla mina år som rollare och det går alltid åt hellskotta för mig xD' så jag är alltså inte ute efter relationer som varit, som är eller som ska bli. Relationer utvecklas under rollspelen, det är någonting iaf jag håller fast vid 8D

Först och främst spelar det absolut ingen roll vem det är som vill möta denna dam. Ung som gammal, hane som hona, alla är så välkomna!
Men såklart blir jag mycket glad om det finns någon/några där ute som kan tänka sig att ställa upp som offer! Val kan behöva få gå lös på någon och ta ett liv, bara så att hon får bli ordentligt mätt på riktigt vargblod. Men såklart uppskattas vargar som kan tänka sig att "donera" lite blod till henne, om än ofrivilligt~ :3 (för visst måste väl vargvampyrer kunna ta blod av andra vargar utan att döda dem? Så som alla människovampyrer i alla serier och filmer gör? 8D')
Viktigt: Valiquette avskyr andra vampyrer så som människan avskyr pesten. De levande står inte alltför mycket högre i hennes ögon. Så hon kommer aldrig någonsin att skapa en annan vampyr.

Annars är hon en ganska lugn och säker figur i sig själv. Muckar inte gräl om inte du börjar. Hon är en dam, och ska därför behandlas med respekt och vördnad. Annars lovar jag att hon biter huvudet av dig.

Såpp! Någon som känner sig taggad att träffa denna snövita vampyrinna?? 8D
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    ons 30 jan 2013, 19:47

Hon kan ju alltid träffa Detrena? :'D
Skulle kanske inte bli något långt roll, pga zombie-jäkelns brist på tanke och konversationsförmåga, och att det kanske inte är den bästa idén att äta en zombie... men ja XD Om du skulle vilja?

Vi hade ju ett roll med Val och Dimitrij, men tror vi avslutade det lite snabbt för att du skulle pausa Val. De får träffas igen en gång - men Dimi behöver reda ut tidslinjen först ^^;
Valiquette
Valiquette 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    ons 30 jan 2013, 19:54

haha, kanske inte så långt, men väääldigt intressant roll kan jag tro! 8D kan se Val snörpa på munnen som fisförnäma gamla damer alltid gör i sånna dära gamla engelska serier~ xD
Så absolut, vi skulle kunna ta ett roll mellan dem! :3 och då ett av Val's gamla roll ligger kvar från vampyrernas tillhåll(som jag glömt namnet på) så antar jag att det är bäst att jag börjar i närheten av det området någonstans. Om det fungerar för dig?


Jo, de hade ett roll men då jag mer eller mindre dissade Numoori med alla mina karrisar i jag-vet-inte-hur-länge så drog jag mig ur :C men skulle verkligen vara kul om de kunde ses igen. Du får helt enkelt höra av dig när Dimi har möjlighet! 8D
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    ons 30 jan 2013, 20:10

Vet inte riktigt var du syftar på, men Detrena befinner sig i Kaiwood, och är inte den snabbaste av varelser, och inte heller den bästa vandraren XD Så hon hålls helst däromkring ^^;
Valiquette
Valiquette 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    ons 30 jan 2013, 20:20

Relictus! var namnet jag sökte. Vampyrernas kyrkogård. Och den ligger ju en bit ifrån Kaiwood... men Val är ju vampyr och snabb på tassarna~ så de kanske kan mötas vid Ken-Yaks gränser? :3
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    ons 30 jan 2013, 20:22

Vid Ken-Yak/Kaiwood gränsen? C: Låter perfa' för min del C:
Valiquette
Valiquette 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    tor 31 jan 2013, 21:00

Grejt! 8D ... får jag vara så fräck att jag ber dig skapa rollet?? :3


--------
Någon annan som vill träffa Vali? Som sagt är alla välkomna att höra av sig! Det är en gammal vampyrdam det rör sig om här, hon kan ha mycket intressant att berätta. Om hon nu känner för det ;3
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    tor 31 jan 2013, 21:32

Vill du ha det startat i helgen får du skapa, annars kan jag nog kanske fixa det nästa vecka C; Är inte hemma i helgen sååå~
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    fre 01 feb 2013, 21:26

*svarar lite oförskämt från Selvas konto här då~*

Zazel: Det blir jättebra att skapa efter helgen 8D


Valiquette är en snäll vampyr jämfört med många andra av kräken som vandrar runt i Numoori xD Så kom igen, var inte blyga. Hon är inte jättefarlig :3
Loiana
Loiana 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    lör 02 feb 2013, 19:04

Loiana kan få möta henne. Hon är typ ingenstans utan de kan mötas vart som helst.
Koto
Koto 
Död 

Spelas av : Lina | Död


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    sön 03 feb 2013, 19:59

Ata'Halne möter henne gärna. Han är förvirrad och undergiven - och då jag vill att hans första tid i Numoori ska vara smockad med rädsla, så passar ett möte med en vampyr perfekt. Fegisen skulle utan tvivel vara rädd för henne, även om hon hade varit en "vanlig" vänligt inställd varg.
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    mån 04 feb 2013, 15:05

*Locura slickar Val i örat*

Du har ett rollspel med min Loccy, hihi! Ifall du har glömt bort det. Kanske vi kan komma överens om ett slut eller så, ifall du tappat intresseret för det, men tänkte bara så att det inte ligger och skräpar bara ;D
Valiquette
Valiquette 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    tis 05 feb 2013, 19:40

Loiana: Låter jättebra! Något av områdena som rör Relictus, och sträcker sig emot Kaiwood,(stryker under så att andra människor ska se också på ett ungefär vars vampyren är nånstans just nu) vore bäst för mig. Så att jag har något slags hum om vars Val riktigt befinner sig ;3
Men om du vill skapa vore det super 8D

Koto: haha, nawh... Val skrämmer honom gärna lite :3 beror på vars han är någonstans, och sen om du vill skapa eller om jag ska det? C:

Locura: yisch, inte slicka i örat! xD
Jag vet, jag har inte glömt rollet och jag har tänkt svara på det snarast möjligt! Just för att det är så awesome och jag själv har ingen vidare brådska att avsluta det C': jag är bara allmänt seg... urgh... TTwTT
Detrena
Detrena 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    tis 05 feb 2013, 23:25

Eeeett Detrena/Valiquette roll på Kaiwood/Ken-Yak gränsen var det!

https://numoori.swedishforum.net/t2065-du-kan-beratta-for-alla-valiquette#21690

Tadaah! :'D
Loiana
Loiana 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Vampyr söker...    tis 05 feb 2013, 23:39

Ja jag kan skapa, då tar jag nog Kaiwood.
 
Vampyr söker...
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Vampyr :333
» Vampyr och dödlig på äventyr
» [Avslutat] Tillstånd för vampyr
» Söker... ...
» Söker familjerelationer
Hoppa till annat forum: