HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» [SLan] Återvändandet
Nissar, vad skulle ni säga om... EmptyIdag på 4:41 pm av Locura

» Erbjudandet
Nissar, vad skulle ni säga om... EmptyIdag på 4:24 pm av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Nissar, vad skulle ni säga om... EmptyIgår på 12:01 pm av Even

» Karaktärers spellistor
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptytis sep 17, 2019 8:38 pm av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptytis sep 17, 2019 12:32 am av Ronia

» Under pausen (öppet)
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptysön sep 15, 2019 4:11 pm av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptysön sep 15, 2019 11:18 am av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptylör sep 14, 2019 11:01 pm av Even

» Torn av småsten [Nace]
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptyfre sep 13, 2019 11:54 pm av Ronia

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Even

Flest användare online samtidigt: 82, den lör aug 03, 2019 3:18 am
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptylör aug 31, 2019 10:56 pm av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Nissar, vad skulle ni säga om... Emptysön aug 04, 2019 8:45 pm av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Nissar, vad skulle ni säga om...

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Sleazoid
Moderator | Flockledare
Sleazoid

Spelas av : Zara

Nissar, vad skulle ni säga om... Empty
InläggRubrik: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Emptyfre jan 04, 2013 3:09 pm

...en Wikipedia om Numoori.

Jag, Thea (Nisha m.fl) och Embla satt och snackade på Skype här om dan och kom fram till att vi skulle vilja skapa en Wikipedia om Numoori, göra det till ett helårsprojekt.

Ja vad skulle då finnas på denna Wikipedia?? Så mycket som möjligt av historia, händelser, karaktärer, släktskap, relationer, flockar, platser osv osv. Detta för att lättare bevara info och historia, att kunna kolla upp saker/friska upp minnet/nostalgiläsa lite grann, kanske lära sig lite nytt som man inte visste redan. Detta skulle dessutom kunna underlätta stort för våra nyare medlemmar tycker vi.

Så det vi undrar är om det finns något intresse för att det ska finnas en Wikipedia?? ^^
Sen om man vill bidra med texter och info så får man väldigt gärna göra det :3

Mer info kommer eftersom ^^

Koto

Spelas av : Lina

InläggRubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Emptyfre jan 04, 2013 3:52 pm

Låter som en kul ideé, speciellt om vi kan få med lite kort om "alla" karaktärer, gudar, Chaos osv. Och erbjuder mig utan tvivel till att hjälpa till om det finns något jag kan göra. :)
Till överst på sidan Gå ner
Azazel
Moderator
Azazel

Spelas av : MoonPhanter

InläggRubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Emptyfre jan 04, 2013 6:03 pm

Det vore en väldigt kul och bra idé tycker jag C:
Har själv lite wikipedia-arbete som jag jobbat/jobbar med, och anser att det är en bra hemsida att samla information och sådant på.

Hjälpmässigt skulle jag kunna tänka mig att bidra med såväl text som bild om så skulle komma att behövas - förutsatt att jag får tid till att bidra med sådant XD
Demethra

Demethra

Spelas av : Gagga

InläggRubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Emptyfre jan 04, 2013 6:25 pm

Jag tycker det låter som en bra idé,
skulle verkligen hjälpa nyare medlemmar att hänga med.. och sånadär medlemmar som inte kan något/kommer ihåg något om någon, såna som jag t.ex :')

Hoppas den kan genomföljas och jaa.. stöder idéen :3
Thayala
Flocklös
Thayala

Spelas av : Nattiz

InläggRubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Emptyfre jan 04, 2013 9:14 pm

låter som en jättebra idé :D
Zayev
Björn-fisk-buss-tjockis-fulfejs
Zayev

Spelas av : Älg

InläggRubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Emptytis jan 08, 2013 9:20 pm

Jag tycker det låter som en superidé 8D Säger som MP, om jag får tid så ställer jag gärna upp med text och bild 8D
Hewa
Väktare
Hewa

Spelas av : Tzou

InläggRubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Emptylör apr 06, 2013 9:27 pm

Är ganska ny på denna hemsida, men tycker att det låter som en jättebra idé :D
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om...   Nissar, vad skulle ni säga om... Empty

Nissar, vad skulle ni säga om...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Nyheter-
Hoppa till: