Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 10 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 10 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Adopterar bort... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Adopterar bort... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Adopterar bort...

Gå ner 
+9
Midnight
Kratos
Erakan
Zayev
Ahixi
Tavar
Törne
Zephyr
Murderotic
13 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: [Avslutat] Adopterar bort...    sön 14 okt 2012, 22:43

I den här tråden kommer jag lägga upp vargar som jag skapat men som ska adopteras bort. Det kan vara från redan existerande karaktärer som behöver nya spelare, eller helt enkelt nya som jag designer under de nätter jag har tråkigt. (Kommer fylla på första inlägget med dom nya)

[Avslutat] Adopterar bort... 11s2q69

Lediga.

Nephania :: Dotter till min karaktär Murderotic. Är inte född ännu, men har planer på att det ska få bli snart. Lite fakta om henne kommer här nedanför.

Nephania är en halvgud och Aurinko "skapade" henne + bröderna. Hur en "halvgud" fungerar helt och hållet är ännu inte bestämt. Det enda just nu som vi kommit fram till är att endast halvgudarna kan kontrollera demoner och änglar, dvs att dessa väsen/mirakel/whatsoever inte kan besitta en halvgud. Halvguden kan suga demonen/ängeln ur en annan varg och ge/införa dom i någon helt annan, men själva halvguden själv drar ingen nytta utav dem. Behåller en halvgud en demon allt för länge i sig själv så dör vargen inom en snar framtid... Dock är det kanske inget man känner till i första taget..
Det är vad jag vet just nu, mer info kommer senare ^^

I flocken Treontha får man två namn, ett som alla känner till, sen sitt riktiga namn bara familjen vet om.

namn: Shivakashi ( betyder: lovande, vänlig, nådig)
smeknamn: Nephania
kön: tik
egenskaper/personligt: Likt sin mor har jag tänkt mig att denna tik ska vara lite utav en skådespelare som spelar sina kort alldeles utmärkt, även ett proffs på att hålla sitt poker face.
storlek: har tänkt mig henne som medel

Dessa krafter är ENDAST godkänna att välja till Nephania.
Solenergi, vind, elektricitet, kyla, formskiftning, eld/lava.

Innan var det Loco som skulle få henne, men eftersom hon själv berättat att hon inom en snar framtid inte kommer ha lika mycket tid över till Numoori vill jag helst låta Nephania gå till en annan spelare redan nu och inte senare, tyvärr.. :/ De enda kraven jag har är: att man är aktiv (behöver inte vara inloggad på numoori varje dag, men vill ändå att personen ska vara kontaktbar på något annat sätt, tex skype/msn) Och inte heller någon som dödar sina vargar snabbt eller byter ut dem (samt har för många) - inte först till kvarn som gäller -

Har även designat till ett nytt utseende till henne, något kallare färg då jag satt och funderade. Murder har ju ärvt mycket efter sin mor i sitt utseende, den typen utav stäppvarg som kan efterlikna snöleoparden väldigt mycket[vilket är lite ovanligare], än en klassisk leopard. - vilket gör att deras päls är något tjockare och längre också.
Murders far däremot går mer efter den vanliga standarden hos stäppvargarna - lite mer som en klassisk leopard till sitt yttre.

(ny bild på henne, som ev. kan vara ett utseende)
[Avslutat] Adopterar bort... 2i03tj9

Finns även en tråd här där jag och andra diskuterar valparna med förslag mm, samt hennes gamla utseende. (man får välja vilken man vill, eller kanske komma med egna förslag ;>)

https://numoori.swedishforum.net/t1181p15-murder-bebisar

[Avslutat] Adopterar bort... 11s2q69

Adopterade.

Zephyr
Zephyr 
 

Spelas av : Vic


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    sön 14 okt 2012, 23:04

Alltid så fina karrisar du har min vän...
Men det skulle inte vara rättvist. Jag är fan för off atm :(
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    mån 15 okt 2012, 14:37

JAG VILL HA HENNE! JAG VILL HA HENNE! JAG VILL HA HENNE!
JAG VILL FORTFARANDE HA HENNE! <3
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    mån 15 okt 2012, 15:17

Jag är intresserad! :'D
avatar
Ahixi 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    lör 27 okt 2012, 19:54

Även jag är intresserad fortfarande .. tur att man alltid har någon plats .. XD Lite tur har jag allt ibland! :-)
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    sön 28 okt 2012, 10:46

Jag får väl medge att det är lockande :p jag vet inte hur många karaktärer som är för många (har 7 st) men jag skulle ändå vilja anmäla mitt intresse c:

...känner mig fett pompös när jag läser vad jag precis skrivit xD
Erakan
Erakan 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    sön 28 okt 2012, 11:02

Jag vill ha henne nästan bara för att hon har ett namn på N xD (men det åsuma utseendet och den maffiga potentialen till epicness är ju ganska lockande de med >83 )
dock, jag ska inte ha fler karrisar. Nyaldi och Erakan (plus en halv för nisha) är fullt tillräckligt xD
Kratos
Kratos 
 

Spelas av : Teru


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    sön 28 okt 2012, 11:13

Jag anmäler mer än gärna mitt intresse :3
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    ons 21 nov 2012, 23:49

Känner mig så extremt elak då jag ännu inte besvarat tråden (först nu).
Men har en massa strul och allvarliga saker sker i mitt och familjens liv för tillfället. Därför har jag tagit en kort paus från Numoori, det är även därför dessa planer inte införts ännu, men ska snart ta tag i det!

Kommer även posta besked här då jag är tillbaka :3
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 10 sep 2013, 17:03

Hallu! Nu har det gått en så extrem lång tid så jag känner att jag är redo att sparka igång alla små valpar! Ni som fortfarande är intresserade av Nephania är välkomna att skriva här igen :3
Kommer kanske att adoptera bort Keiron också då jag redan har två karaktärer på G.. Dock är det inte säkert att han ska bort, men finns det intresse för honom kan ni skriva här också! 8D
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 10 sep 2013, 17:23

Jag är intresserad! 8D ..Utav någon av dem c: Allt låter så häftigt x3 Har ca 5 aktiva karaktärer, samt 2 paxade valpar - om det inte är för många? ^^ Aktiviteten är väll.. någorlunda xD Har dock inte varit med på Numoori särskilt länge jämfört med många andra, och förstår därför om jag inte får~ För att bevisa att jag inte slutar direkt efter ett tag så som vissa har gjort kan jag även vänta ett par månader till c:

...Blöh... Vad ska man säga mer? X3...

Jag är i alla fall intresserad C:
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 10 sep 2013, 17:43

Hur länge man vart medlem har ingen betydelse :3 Dock vill jag höra lite med dom som anmälde intresse först, för typ ett år sen xD ♡
Men såklart finns du med på listan nu hihi :3
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 10 sep 2013, 18:02

Hur awesome det än vore med en Murderbäbis får jag nog tacka nej c: Har redan för många valpar på G XD
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 10 sep 2013, 19:04

Jag är fortfarande jätteintresserad! <3 Av båda valparna. ^_^
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    fre 13 sep 2013, 16:39

Okej Bellz! 8D
Evelina va också intresserad *påminna mig själv*
Så ska jag höra med två till :3
avatar
Havran 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    fre 13 sep 2013, 16:48

Min lilla tjej. Har hon fortfarande inte fått nån ny spelare :-/ Önskar jag kunde ha haft kvar henne. Det visade sig ju att det funkar att kombinera Numoori med en bebis :-P Inte för att jag kan vara lika aktiv som förut men har ju kunnat vara hyfsat aktiv sedan han föddes (mår ju betydligt bättre nu än på slutet av graviditeten).

Hoppas bara hon hittar en aktiv och bra rollare!

//Loco
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 15:06

Tänkte bara säga att Murder's valpar är födda nu, och dom har varit med i två av mina roll redan. (Dock är dom så små att de inte börjat rollas av andra)
Jag har bestämt att behålla Keiron, och Nephania finns ännu kvar. Och som vanligt har jag vart seg igen så har inte valt spelare - just för att jag inte längre vet vilka som ville eller inte - folk ändrar sig titt som tätt via PM vilket gör det svårt för mig att hålla koll på.
Skriv här istället! Finns intresset ännu och du är AKTIV så skriiv! På fredag ger jag besked, men var beredda på att de som anmält för ett år sen har större chans (om de hör av sig igen)
Förr har jag mest adopterat bort valpar till personer jag har bra kontakt med(känner), denna gång kommer jag välja den jag känner har mest engagemang och idéer för att utveckla en karaktär och hålla aktiv.

Emma: vill du fortfarande rolla första valpen? I sånna fall får han startas på fredag!
Och vill ni ändra utseenden är det okej 8D
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 15:16

Jag är fortfarande intresserad : )                                                                                                                                              Nevermind, stryk mig, är inte säker på att jag skulle kunna hålla henne aktiv med alla andra karaktärer :/


Senast ändrad av Midnight den ons 18 dec 2013, 19:25, ändrad totalt 1 gång
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 15:18

Är fortfarande intresserad av att få tillbaka min lilla donna. Har bestämt mig för att dra ner på antalet karrisaar rätt rejält för att få tillbaka rollsuget och tror lilla Nephania  skulle kunna bidra till att få upp mitt roll sug igen :-)
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 15:23

Alltså.. ska man.. *är lockad trots att jag sagt nej tack tidigare* Sluta locka mig till att spela valpar! >:I Men det skulle vara lite kul att ha en Murder-bäbis... plus att det låter väldigt intressant att ha en halvgud *derpar runt* WLAAAARGHH wat to dooooo (ノ ̄д ̄)ノ I gives up... Skriv upp mig också så får vi väl se vad som händer :'D

*såg att Loco skrev* Tycker du ska ha förtur ärligt talat, i och med att hon ändå är din från början c': *sprattlar*
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 15:27

Jo det var ju tänkt att jag skulle få spela henne men eftersom jag blev gravid och så blev det ju ändrat. Sedan har jag haft en djup roll svacka då jag haft liite jobbigt trotts att jag svävat på små rosa moln av lycka över att vara mamma Men nu mår jag betydligt bättre och vill verkligen komma igång att rolla igen :-)
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 15:43

Hmm, jo. Kanske ska peta bort "förturen" och bara dra lapp på fredag - så slipper jag känna mig taskig också, eftersom hon var Loco's från början. Men då känner jag mig även taskig eftersom personer vart intresserade över ett år utan att få en chans när jag väl gett en. Så ja, det blir att dra namn för min del! Dock bara de som anmäler sig tills tidigt på fredag, typ vid midnatt torsdag då jag åker iväg på morgonen :c
Hoppas det är okej ~
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 15:49

Jag hade inte räknat med någon förtur och tycker det låter som ett mycket rättvist förslag :-)
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 16:31

Jag är fortfarande väldigt intresserad.
Tyrocho
Tyrocho 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterar bort...    tis 17 dec 2013, 17:12

OMG MURRE BEBISAR ;3; <333
OM du får en över eller så, då är jag intresserad! C: Skulle vara så awesome :3
 
[Avslutat] Adopterar bort...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» adopterar bort...
» [Avslutat] Adopterar bort
» [Avslutat] adopterar bort..
» [Avslutat] Adopterar bort Karris
» Reser bort~
Hoppa till annat forum: