Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 21 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 21 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Right here waiting for you <3 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Right here waiting for you <3 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Right here waiting for you <3

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tramptass
Tramptass 
Död 

Spelas av : Tafs | Död


InläggRubrik: Right here waiting for you <3    fre 12 okt 2012, 12:13

If you love it like I love it
And you feel what I feel inside
If you want it like I want it
Then baby let's get it tonight

Åh hur hade han kunnat stå emot dessa vackra ögon innan, dessa himmelsblå ögon som så varmt såg tillbaka på honom. Hur hade han kunnat leva utan dem? Så många år som han hade förnekat det för sig själv. Men det var annorlunda nu. Han hade inte kunnat motstå det, de trånande känslorna hade översköljt all fruktan. Den vita, muskulösa vargen blottade sig från skuggorna. Den silverglänsande pälsen böljade i den svaga nattbrisen. I månens förtrollande sken kröp Tass närmare sin älskade.

”Hielo.” Andades han svagt och log ömt. Han söp in hanens myskdoft djupt ner i lungorna och blundade tillfredställt. ”Du är mitt allt.” Han kröp närmare och lutade tryggt huvudet mot den silkeslena tassen och såg tillgivet upp för att möta den blå blicken.

”Tramptass. Du har för alltid funnits i mitt hjärta. Jag ska aldrig svika dig.” Han lutade sig ner och kysste den bruna vargens panna med slutna ögon. Han tog ett steg tillbaka och såg upprymt på Tass. ”Låt oss försvinna. För alltid. Lämna Devils och följ med mig till landet i fjärran!”

Tass reste sig långsamt upp och stirrade med stora ögon på sin älskade, förbryllat . Hielo skrapade nervöst med tassen i marken i väntan på svar. När tystnaden blev så tryckande att han övervägde att lämna platsen brast Tramptass plötsligt ut i skratt.

"Ja, oh ja mitt hjärta. Jag följer dig till världens ände om du vill." Han kastade sig fram och tryckte kärleksfullt sin kind mot den vites. "Oh ja." Viskade han och fuktade den svarta nosen.

Hielo tog ett djupt andetag av lättnad. För en sekund hade han tvivlat, men nu var han säker. Han behövde aldrig tvivla på Tramptass igen.

"Du och jag, Tramptass min duva." Han slickade honom lekfullt i örat och log. "Vi ska övervinna allt som kommer i vår väg. Det är du och jag mot världen. Jag älskar dig."

Tramptass mötte hans blick med en brinnande lust. "Och jag dig."

Tätt ihop försvann de båda vargarna in i skogens skuggor för att aldrig mer återvända.

Än idag kan man höra deras vackra kärlekssång eka i landet i fjärran. I en glänta någonstans kan man se deras valpar leka bekymmerslöst i gräset, en bäck fyller luften med sitt porlande och någonstans i skuggan av ett träd kan man skymta den vita och den bruna, ligga tätt tillsammans och hålla ett vakande öga på sina valpar.

De har funnit frid.


[ Är det inte underbart <3 Vad vackra de är ihop :'D ]
 
Right here waiting for you <3
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Waiting.
» Waiting... for what? [Tilaqiia]
» Waiting by the waterline [Elyn]
Hoppa till annat forum: