Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Idag på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 11 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 10 gäster.

Umbriel


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Numooris raser. Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Numooris raser. Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Numooris raser.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Numooris raser.    sön 02 sep 2012, 22:44

Det här kommer få bli ett ganska så snabbt inlägg från mig, och heller inte överdrivet långt eller jätte formulerat. Men tror ni alla ska förstå ändå ;>

Det är ju så, att det uppstått lite knas och oförstånd angående raserna på Numoori. Folk som kommit på olika raser vill ändra dem eller helt enkelt inte låta oss fixa och dona med det som vi vill.. Därför, har nu vi admins bestämt att det ska bli en självklar regel: Väljer man att skriva upp sin ras här på Numoori kommer den även tillhöra Numoori, därefter bestämmer vi adminer över den. Vi som är adminer kommer inte "äga" rasen, utan den kommer alltid finnas kvar här även den dagen vi slutar som admins (om det nu skulle hända heh) Vill man inte ha det så, men ändå ha en speciell ras får man som vanligt be om det i tillståndsforumet och få den godkänd/nekad MEN inte uppskriven på raslistan.
Privata raser ska bort helt och hållet, men raser som krävs tillstånd kommer få finnas kvar för de lite mer extrema raserna. Altså, det raser som är privata nu kommer eventuellt att bli öppna raser man kan få rollspela eller kräva tillstånd.

Har ni skapat en ras ni inte vill ha kvar - säg då till NU så det inte blir problem för våra användare i framtiden.
Jag har även hört att andra sidor kopierat Numooris raser och sagt att det är okej och rättigheterna tillhör oss. Fel. Vad jag vet har vi inte gett tillstånd till några andra sidor att använda de raser som vi har här.. Känner ni till någon sån sida så kan ni länka dem här.

Därför vill jag bara säga att det raserna jag tagit hit till Numoori får stanna här och tillhör nu Numoori!

Om jag förklarat som ett mongo så får ni skrika på mig, eller om ni bara funderar över något så ställ frågorna här :33
 
Numooris raser.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Uppdatering av Numooris Regler; Höstnyheter 2020
» Nya raser - äntligen uppe!
» Numooris vampyrer, kolla hit!
» Numooris egna tidning
» Numooris varg-smileys!
Hoppa till annat forum: