Pågående Event
Senaste ämnen
» Anledningen [Astrid]
mån 15 apr 2024, 11:03 av Lev

» Heartsick [P]
mån 15 apr 2024, 10:47 av Lev

» Felsteg [Orion]
mån 08 apr 2024, 21:02 av Naldo

» En mysbrasa kan inte bli för stor[P]
ons 03 apr 2024, 14:31 av Saskia

» 1a April 2024
tis 02 apr 2024, 00:06 av Yargol

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
tor 28 mar 2024, 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

Vem är online
Totalt 10 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 10 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Inavlade valpar ♥ Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Inavlade valpar ♥ Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Inavlade valpar ♥

Gå ner 
+12
León
Roy
Törne
Ayira
Luma
Echaphydra
Bushi
Dhalai
Kaiito
Wami
Tosca
Echo
16 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Echo
Echo 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Inavlade valpar ♥    lör 04 aug 2012, 19:55

Omg va hemsk rubriken låter egentligen, men så äre!

Nu är det Echo och Kaiito som ska inskaffa sig en kull med söta små bebisar och vill kolla om det kanske finns något intresse för någon att rolla en valp, kanske? (omg mina och Emmas karaktärer matchar så bra ihop<3)

För er som inte vet, kan jag ju säga att Echo och Kaiito är kusiner. Damon är Kaiitos farsa och Damons bror Vision är farsa till Echo så ja, eh.. Inte så "riskabelt" inavlad kan man säga men eftersom Kaiitos fader lider utav många psykiska störningar, likaså Echos, så är chansen stor att någon/några valpar kommer ärva samma sak. Sen om man vill kan man ju få ge sin valp någon extra tå eller så, som en skeppskatt eller vad dom nu kallas haha :DD
Har ni idéer och förslag är det bara att skrika ut de, vi är öppna för det mesta! Mer drama desto bättre ~

För tillfället är både Kaiito och Echo flocklösa, så dessa kommer troligen inte födas in i någon flock (dock har jag planer på att låta Echo ansöka sig till en utav Numooris onda flockar)

Valparna kommer troligen bli bruna/beiga då båda föräldrarna bär dessa färger, men tänkte att det skulle vara lite roligare med små varianter och mer valmöjligheter, så att efterlikna deras föräldrars teckningar kan jag tillåta :3
På Damon och Leale finns det ju bilder, så ni känner till deras utseende. Vision va helt vit och grönögd. Twiggy va röd svart med ett gult och ett lila öga.

Kaiito är 50% bergsvarg och 50% vanlig varg, men han har ärvt mer utav bergvargens drag.
Echo är 50% infero, 50% bergsvarg, men ärvt inferons drag.

Tja, allt jag kan komma på än så länge >:
Tosca
Tosca 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    lör 04 aug 2012, 19:57

Asså, om det inte var så att jag är så patetiskt dålig så hade jag sagt ja direkt till en valp! Men ja, inavelsvalpar xD *ska inte yttra mig om ninjavalparna som kommer snart~*
Nej men det låter helspännande måste jag få säga : D
Echo
Echo 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    lör 04 aug 2012, 20:04

Qvinna, ska du ha en smäll eller? Du är inte dålig på något som helst sätt, så skrik JA!
Tosca
Tosca 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    lör 04 aug 2012, 20:05

Men... Asså jag vet inte D8 Kaiito är underbar på alla sätt men jag vet inte, jag är inte alls pepp på att skapa någon nu Dx *har en till som jag funderar stenhårt, men som sagt saknas peppen för att skapa den*
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    lör 04 aug 2012, 20:56

Vad roligt. :) Det blir säkert jättefina valpar. ^^ Vore lite roligt faktiskt. Har själv många gånger funderat på att låta det dyka upp en Jiraja-valpis. :P Men det har aldrig känts riktigt rätt. x3 Det här vore lite roligt. Men jag finnular på annat. :P hihi.
Echo
Echo 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    lör 04 aug 2012, 21:24

Ååååh Jiraja, saknar <3<3
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    lör 04 aug 2012, 22:01

Saknar med min Jira. <3 Vill återuppliva honom och ge honom ett bra liv. T_T
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    sön 05 aug 2012, 11:58

Okej, nu är det så här.

Ifall ni frågar mig så kommer dessa valpar att bli awesome! Det är en chans som man inte kan missa 8D Det kommer bli drama, extra drama, och ännu lite mer drama. De kommer verkligen att komma från ett släktled som är... relativt dysfunktionellt om man kan säga så. Såna historier är alltid roliga ;D
Dessutom är Kaiito och Echo inte så nära släkt, och vi bryter inte heller några lagar med detta påhitt eftersom det är tillåtet för kusiner att gifta sig och allt möjligt. Alltså kommer nog inte valparna att bli så himla inavlade, ifall man nu inte vill ha en som är lite skum xD Det finns alltså rätt mycket valmöjligheter på just den fronten, skulle jag säga.

Och för övrigt - Bubbah. Bellz. Nog vet jag att ni vill ha en valp var... (a'
Bubbah - Du är inte dålig, min älskade ninjakamrat. <3 Och jag har full tro för att du skulle kunna fixa en av dessa valpar!
Bellz - Hihihi, nu tjatar jag på dig om karkatärer igen... 8D Sorry, men detta kommer att bli grymt och jag är rätt säker på att du innerst inne vill ha en valp (;
Haha, så jag tjatar... Ni får ursäkta, men jag kan bara inte vara tyst 8D
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    sön 05 aug 2012, 12:12

Klart som fa.. ehm.... ^_^'
Klart jag vill ha en valp!!! Detta vore ju så asnajjs så det är inte klokt.
Men måste fundera. x3
avatar
Dhalai 
Valp 

Spelas av : Lea


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    tis 07 aug 2012, 10:51

Vad coolt! Jag har iakttagit denna tråden och skickat ett mejl till Kaiito. x3
Jag vill ha en valp och har redan kommit på ett utseende! D:
Bushi
Bushi 
 

Spelas av : Bubbah


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    tis 07 aug 2012, 10:54

Vad du är gullig min kära Emmsa, men som sagt. Jag tror inte att jag skulle klara det D: Sure jag gav dig en mycket god idé som jag hoppas på få läsa om snart! ;D Men ja, njaa... Nä tyvärr Dx Valparna kommer att bli awesome men jag kan inte göra en awesome valp just nu tyvärr <'3 *även om jag skulle behöva hannar i mitt gäng...*
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 22 aug 2012, 16:20

Hihi! 8DDD Skriver här bara för att jag vill och kan!

Bellz, du skulle ha en valp eftersom att jag övertalade dig till det, haha! Känner mig aningen stolt över det, plus att Törne liknade fan både Echo och Kaiito så han kommer att passa perfekt 8D

Och Bubbah, dig lyckades jag också övertala... Mwahaha! Hoppas att du inte kommer ångra dig, för detta kommer att bli awesome! 8D

Och Aliceee, då får också spela en valp om du fortfarande vill (: Så om ni alla är på så är det alltså tre valpar, och jag och Mikkis tycker att det räcker gott och väl så att Kaiito och Echo har ungar som springer omkring överallt ;D
avatar
Dhalai 
Valp 

Spelas av : Lea


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 22 aug 2012, 20:48

Jippie! Tack tack tack tack taaaaaaaaaaaaack! ♥

*blir normal*
Men nu borde jag fundera på ett namn .. hmm ..
Echaphydra
Echaphydra 
Utvandrad 

Spelas av : Bönan | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    sön 26 aug 2012, 12:48

Här har vi en av valparna. :3
Echa har en extra tå på vardera framtass.
Båda hennes ögon är gula och lyser, tänkte att hon kunde få något av Twiggy. (:

Inavlade valpar ♥ Wolflineart2
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    tis 28 aug 2012, 23:48

Super fin alice, gillar henne verkligen 8D
Luma
Luma 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 29 aug 2012, 08:45

Ska se om man kan lyckas kladda klart på min idag : D
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 29 aug 2012, 10:09

yeey, bubbah! :'D Måla, måla, måla!

Och jag som kände mig smått grinig på dig för att du väckte mig i morse... Men nu är jag glad igen, eftersom att du engagerar dig i det hära 8D hihi!
Ayira
Ayira 
 

Spelas av : Bubbah


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 29 aug 2012, 13:09

Vaaah, varför då? xD Jag har ju inte gjort nå~
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 29 aug 2012, 18:25

Du är en ond kvinna... D':

Haha, men nog om det! Sitter och hetsar och har allmänt mycket energi när jag tänker på dessa valpar för är så pepp! Säkert mer än er också xD
Echaphydra
Echaphydra 
Utvandrad 

Spelas av : Bönan | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 29 aug 2012, 18:32

Kaiito skrev:
Super fin alice, gillar henne verkligen 8D

Tack så jätte mycket! 8D <3
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 29 aug 2012, 23:45

Jag är här. Även om jag varit lite off den senaste tiden. Men har inte orkat. Även om jag kikat in lite till och från för att försöka hålla mig uppdaterad. :3

Pappa är kvar på sjukhuset och i morgon har han legat inne i 2 veckor. Sömnproblem så det är inget allvarligt men det är jobbigt i alla fall. Och så verkar det som att jag har fått en vagel i ögat som ligger och trycker på tårkanalen så jag har lite jobbigt med ögonen med så orkar inte sitta och försöka fokusera på en skärm för länge.

Ja, sitter i alla fall och försöker klura på kraft till Törne. Det var inte godkänt att ha det som vi talade om Emmsa. Inte allt tillsammans i alla fall. Snackade med Mikkis om det. Så jag funderar förfullt. Tur det att man kan göra det utan att sitta online. ^^

Annars är Törne i stort sätt klar så jag väntar mest bara på att de ska födas. :)
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    tor 30 aug 2012, 09:14

Jag förstår Bellz, ibland har man helt enkelt inte orken till datorn, men det är lugnt! Allting finns ju kvar när du väl behöver det! Det är det som är det fina med Numoori :')

I vilket fall som helst, synd att det inte gick att ha det som kraft. Men ja, det kanske var lite overkill om jag ska vara ärlig, haha.. Men, du har ju mitt nummer så det är ju bara att smsa eller nå så kan vi fundera vidare. Eller så skickar jag ett sms då jag kommer på något häftig idé ;DDD Två huvuden är klokare än ett, som de säger!
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    sön 02 sep 2012, 21:05

Tror jag är på väg till att må bättre nu. :) Vageln vid ögat är nästan helt borta och idag som första tag på 2 veckor och 2 dagar så har mitt öga inte runnit någonting. :D

Det är trixigt det där med kraft. x3 Men jag funderar för fullt. x3
Ayira
Ayira 
 

Spelas av : Bubbah


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    mån 03 sep 2012, 20:50

Kommer med en liten utåtstickande och inte allt för vacker valp ^^
Har även en brun på lager som jag inte riktigt är klar med men gillar som denna på något vis :3 Eller vad säger päronen?

RoyTheStealishPhantomishWölf~
Inavlade valpar ♥ Kaiitovalp
Hade tänkt mig att båda framtassarna ska vara vita men vi får se ^^
Skulle nog kunna se bra ut med bara en också? :3

Funderar på om han ska få heta Roy... Eller om ni kommer på nå bättre så säg gärna till! Är öppen för massor av förslag 8D Orkade inte färlägga trampdynorna men dom ska vara svarta ja ^^'
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Inavlade valpar ♥    ons 05 sep 2012, 08:31

I löv him, Bubbah! 8D

En riktig liten Damon junior, nu kommer Kaiito få vara rädd för sin egen unge 8D xD haha, nej, men kanske lite.. ;D
 
Inavlade valpar ♥
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Rianex-Valpar!
» Qu x Devils valpar
» Giv valpar ¯\_(ツ)_/¯
» Snö [Giv-valpar]
» Achilia-valpar!
Hoppa till annat forum: