HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorKartaLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» [Avslutat] MAIL, Namnändring
Igår på 19:41 av Yargol

» [Avslutat] Två titeländringar
Igår på 17:31 av Yargol

» [Avslutat] Himlen bits (karr död)
Igår på 17:29 av Yargol

» Profilförslag
Igår på 14:56 av Esk

» Livets träd
Igår på 11:20 av Vitae

» Wonszu's characters
tis 18 sep 2018, 18:53 av Weles

» Flackande ljus [Figaro]
tis 18 sep 2018, 11:32 av Even

» Allt som krävs
mån 17 sep 2018, 22:20 av Dimitrij

» Headache [Esk]
tor 13 sep 2018, 18:15 av Vârcolac

Vem är online
Totalt 7 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 7 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 70, den tor 09 feb 2017, 21:30
Chatt
Nya platser, zombiejägare, och rollspelsprompts!
tor 30 aug 2018, 01:15 av Yargol
Hej allesammans!
Efter en härligt aktiv och levande sommar på Numoori så är det dags för lite nyheter. Mycket har hänt, och än mer är på gång!

Nya officiella platser!
Som ni kanske har märkt så har det tillkommit två nya platser på kartan och i forumet. Om ni har missat det så kan ni kika in på kartan för att se var de finns. De nya platserna är Arkona och Yanamorë!

Arkona är ett uråldrigt tempel åt Gudarna, som …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 1
Ny sida: Guide för Karaktärsskapande och Rollspel
tis 10 apr 2018, 18:04 av Mivria
Hej kära Nissar!

Vi har under en tid arbetat på en helt ny sida som vi hoppas ska kunna vara till hjälp för er när man skapar karaktärer eller rollspel. Den är baserad på frågor vi diskuterat och svarat på genom åren, och som inte riktigt ryms under FAQ. Vi hoppas att sidan ska kunna vara givande för både nya som gamla medlemmar.

Syftet med denna sida är att kunna bidra med inspiration och hjälp om man känner att …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 5
Affiliates

Dela | 

♥ Murder bebisar ~

Gå ner 
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Locura
Vampyr

Spelas av : Emmsa

InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~   mån 14 maj 2012, 19:28

Hast övervägt saken en gång till, bara för att vara på den säkra sidan, men kan nu säga att detta är en chans som är för bra för att missa. Och alla mina prioriteringar kommer att hamna hos denna valp, vill verkligen ha honom! Så tack så jätte mycket, du kan räkna med mig Mikkis ;D

Ska börja fundera över kraft och namn osv. Detta kommer att bli awesome 8D

Måste dock fråga när det är tänkt att de ska födas? Samtidigt som Angelus och. Medusas ungar eller vad? Bara för att få lite koll på det hela (:
Till överst på sidan Gå ner
Murderotic

Spelas av : Mikkis

InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~   tis 15 maj 2012, 15:35

Jo om det föddes samtidigt vore det ju coolt ^^ För då kan Medusa vara lite mamma på kanten när Murder är upptagen. Sen kommer ungarna bli HÅRT tränade av Acier redan vid tidigt ålder, även om han kanske inte vill. Mwhahaha.

Men sen är det en sak jag funderar över. Murder har ju sin solenergi som hon flitligt kan använda i många attacker, därefter är energin så starkt att hennes blod är gyllene (som sin mor hade) så egentligen vore det mest logiskt i fall alla valparna bar på samma gen. Så, dom har solenergi vilket gör deras blod gyllene utav ljusets energi, dom kan även "ladda på" i solljus och lysa upp SVAGT. Men INTE använda solenergin i någon ren attack, så som Murder kan göra, som tex en hyper beam xD
Så ehm, om man väljer två krafter så kan solenergin bli en tredje, eller så får dom bara ha gylleneblod. Måste prata med Miv om det också ^^'

Min snorunge ska i allafall ha eld/lava och formskiftning. Likt Murders farsa blire fågel liknande monster här också. Som Malin sa, grip liknande xD

(obs, bilderna är i fyllda linearts. Förutom vingar och svans som jag gjorde själv xD)

Locura
Vampyr

Spelas av : Emmsa

InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~   tis 15 maj 2012, 22:34

Ja, det var det jag tänkte. Att Medusa kan vara lite extra morsa ifall Murder är gone på nå coolt uppdrag ;D Plus att då får ju småttingarna lite fler lek kompisar än bara sina syskon! Och gillar idén med att de ska ha gyllene blod, ett litet arv efter Murder ^^

Krafterna jag funderar på att ge min lille man är solenergi och kyla. Eller något av dem i alla fall, för vet inte om de passar så himla bra ihop... Nja, det är svårt. Jag måste fundera vidare över det. Vill i alla fall behålla namnet Teyron på honom, men smeknamnet har jag ännu inte bestämt så det får också vänta lite. Har dock funderingar, så det kommer nog vara bestämt till imorgon ;D

Och jo, kan säga det här också. Gillade designen med luggen mer än den utan. Haha, ifall någon undrade över det 8D
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~   

♥ Murder bebisar ~
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Planering-
Hoppa till: